شناسه خبر : 13027

نرم افراز بیمه سلامت استان تهران تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود

نرم افراز بیمه سلامت استان تهران تا یک ماه آینده راه اندازی می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران اعلام کرد: به منظور کاهش مراجعین شهروندان به مراکز درمانی تا یک ماه آینده اپلیکیشن این مرکز در سطح استان تهران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی گفت: این برنامه نرم افزاری که بر روی تلفن های همراه از طریق برنامه بازار نصب می شود تمامی مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد را در اختیار شهروندان قرار می دهد و همچنین این برنامه الکترونیکی مشاور خوبی برای شهروندان در سطح استان خواهد بود.

به گفته وی، در این برنامه تمامی مراکز بیمه سلامت در استان تهران به همراه شماره تلفن و آدرس نمایش داده خواهدشد و از طریق این نرم افزار تحویل نسخه و سایر خدمات اداری صورت می‌گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ادامه داد: تا یک ماه آینده این اپلیکیشن بصورت رایگان در اختیار شهروندان در سطح استان قرار م‌ گیرد و میزان مراجعین بیماران در مراکز درمانی و همچنین مراکز بیمه سلامت کاهش خواهد یافت.

به گفته وی، با راه اندازی این نرم افزار موبایلی، دفترچه های کاغذی حذف خواهد شد و نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی در استان تهران الکترونیک خواهد شد.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت، ۲ هزار و ۷۰۰ داروخانه در سطح استان تهران وجود دارد که بیمه سلامت با ۲ هزار و ۴۰۰ داروخانه قرار داد دارد و به عبارتی می توان گفت برای سهولت بیماران تحت پوشش بیمه سلامت با بیش از ۸۰ درصد داروخانه های استان قرارداد دارد و به نوعی این داروخانه‌های طرف قرارداد تامین کننده نیازهای دارویی بیماران است.

حسینی خاطرنشان کرد: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار شهروندان تهرانی و همچنین یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم استان‌های حاشیه‌ای تحت پوشش بیمه سلامت استان تهران هستند.

 

ارسال نظر