شناسه خبر : 31191

عرضه سه صکوک مرابحه به ارزش بیش از ۳ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان

عرضه سه صکوک مرابحه به ارزش بیش از ۳ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان (سهامی خاص) به مبلغ ۵,۸۰۰ میلیارد ریال، شرکت سولیکو کاله (سهامی خاص) به ارزش ۲۵,۰۰۰ میلیارد ریال و شرکت زامیاد (سهامی عام) به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد ریال طی هفته جاری عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، صکوک مرابحه ۵,۸۰۰ میلیارد ریالی شرکت صاف فیلم نوین آذربایجان با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت شش ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نماد‌های "صاف فیلم ۵۱" و "صاف فیلم ۵۲" از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ به مدت سه روز کاری از طریق فرابورس ایران عرضه عمومی می‌شود.
دومین عرضه صکوک طی این هفته برای شرکت سولیکو کاله به ارزش ۲۵,۰۰۰ میلیارد ریال با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت سه ماهه با ضمانت بانک ملت و با نماد‌های کاله ۵۱، کاله ۵۲ و کاله ۵۳ از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به مدت سه روز کاری صورت خواهد پذیرفت.
صکوک مرابحه ۳,۰۰۰ میلیارد ریالی شرکت زامیاد، سومین اوراقی است که طی این هفته با نرخ ۱۸ درصد و دوره‌های بازپرداخت ۳ ماهه با ضمانت بانک تجارت و با نماد‌های "صامیا ۰۵۱" و صامیا ۵۱۱" از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به مدت سه روز کاری از طریق بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌گردد.

ارسال نظر