شناسه خبر : 44882

اختصاصی چابک آنلاین؛

ظرفیت پذیرش یک بندر تجاری در امارات به ۱۱ میلیون کانتینر می رسد

ظرفیت پذیرش یک بندر تجاری در امارات به ۱۱ میلیون کانتینر می رسد

رئیس اجرایی "هلدینگ بنادر ابوظبی" که یکی از بزرگ ترین شرکت های بنادری در جهان به شمار می رود، از تصمیم این شرکت برای توسعه فعالیت خود در سال ۲۰۲۴ میلادی خبر داد.

چابک آنلاین، فواد پورعبادی، سیف المزروعی اعلام کرد:توسعه فعالیت های شرکت از گذشته آغاز شده و قصد داریم آن را در سال 2024 میلادی هم ادامه دهیم.

او،افزود:در سال جدید میلادی بیشتر در مناطق مختلف آسیا و آفریقا به ویژه خاورمیانه ، فعالیت های توسعه ای خود را متمرکز خواهیم کرد و چندین پروژه سرمایه گذاری جدید را در دستور کار قرار داده ایم که در پایان سال 2024 میلادی آن را اعلام خواهیم کرد.

رئیس اجرایی "هلدینگ بنادر ابوظبی" در ادامه گفت: یکی از پروژه هایی که در حال انجام است ، توسعه بندر خلیفه بوده که قصد داریم در سال 2024 میلادی ، حجم دریافتی این بندر را به 11 میلیون کانتینر افزایش دهیم تا به یکی از بزرگ ترین بنادر جهان تبدیل شود.

شرکت "هلدینگ بنادر ابوظبی" در حال حاضر مدیریت 30 بندر در امارات و دیگر کشورهای جهان را بر عهده دارد.

این شرکت اخیرا هم قراردادی 50 ساله با صندوق بنادر کراچی پاکستان امضا کرد که به موجب آن قرار است در توسعه این بندر کمک و در آن سرمایه گذاری کند.

شرکت "هلدینگ بنادر ابوظبی" همچنین قراردادی 30 ساله با سازمان بنادر مصر امضا کرد که به موجب آن مقرر شد بندر سفاجا در مصر را راه اندازی کند.

این شرکت ، سرمایه گذاری درچندین بندر در کشور اردن را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 

ارسال نظر