شناسه خبر : 1402

سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

حضور سازمان تامین اجتماعی در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ

حضور سازمان تامین اجتماعی در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ

سازمان تامین اجتماعی در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) حضور فعال دارد. شرکت رایتل و بیمارستان میلاد نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند.

به گزارش چابک آنلاین، غرفه سازمان تامین اجتماعی در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ برپا و خدمات غیر حضوری این سازمان به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

همچنین شرکت رایتل، از شرکتهای تابعه سازمان تأم ین اجتماعی پروژه های مشترک اجرا شده با سازمان تأمین اجتماعی از جمله تلفن همراه سازمانی و سایر پروژه های حوزه IT را به مراجعه کنندگان معرفی می کند.

بیمارستان میلاد نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور فعالی دارد و موفقیت های این مجموعه درمانی بزرگ در بهره برداری از فن آوری اطلاعات به مراجعه کنندگان معرفی می شود.

همچنین در غرفه سازمان تامین اجتماعی مشاور بیمه ای نیز حضور دارد و به سئوالات بیمه ای بازدیدکنندگان پاسخ لازم داده می شود.

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) از ٦ الی ٩ مردادماه ساعت ٩ الی ١٧ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان است.

 

ارسال نظر