شناسه خبر : 1401

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی:

٧١درصد مردم خرمشهر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

٧١درصد مردم خرمشهر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

عبداله ثامری با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان دیدار و براهمیت مسئولیت این سازمان درقبال بیمه شدگان ومستمری بگیران اشاره کرد.

 به گزارش چابک آنلاین، عبداله ثامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان پوشش ٧١ درصدی مردم خرمشهر را امری مهم در مسئولیت این سازمان در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران برشمرد و گفت: بی تردید اصول و مبانی بیمه گری سازمان تامین اجتماعی به نحوی تنظیم شده که بین اهداف اصلی آن و اهداف کلان نظام اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و حتی فرهنگی کشور همسویی های غیر قابل اجتنابی وجود دارد .
وی با تاکید بر حفظ و تقویت منابع سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بیکاری ، افزایش نرخ سالمندی بی ثباتی در فعالیتهای اقتصادی افزایش حوادث و سوانح و رشد هزینه های درمانی از عواملی است که کاهش منابع ورودی تامین اجتماعی و افزایش مصارف را در پی دارد 
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تقویت خدمات تخصصی در حوزه درمان برای مناطق محروم و شهرستان خرمشهر شدند.
در این دیدار سیدمحمدمرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان  نیزبا تاکید بر اینکه اگر خواستار کارآمدی بیشتر تامین اجتماعی هستیم می بایست تعامل و همراهی بیشتری بوجود آوریم. 
وی گفت: بی تردید خدماتی که سازمان تامین اجتماعی ارائه می دهد محصول مشارکت کارفرمایان ، کارگران ودولت است و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی خدمات این سازمان برعهده دارند.
مرعشی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر خدمات متنوع خود را از طریق ٢ شبکه وسیع وگسترده بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش خود ارائه می نماید تصریح کرد: برای حفظ و پایداری خدمات و تعهدات سازمان بیش از پیش نیازمند وضع قوانینی هستیم که پایداری این صندوق بین النسلی را تداوم بخشد.

 

ارسال نظر