شناسه خبر : 36285

اختصاصی چابک آنلاین؛

رشد ۱۹۶ درصدی بیمه نامه پیراپزشکان در بیمه نوین همدان

رشد 196 درصدی بیمه نامه پیراپزشکان در بیمه نوین همدان

 رئیس شعبه شرکت بیمه نوین در استان همدان از رشد ۱۹۶ درصدی رشته بیمه مسئولیت پیراپزشکان در سال گذشته خبر داد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "زانیار قربانی" در گفت و گو با چابک آنلاین، سیاست شرکت بیمه نوین در شعبه همدان را فروش بیمه نامه های خرد اعلام کرد و گفت: دراین شعبه تعداد بیمه نامه های بزرگ نسبت به بیمه نامه های خرد بسیار کمتر است زیرا هدف این است که بیشتر در حوزه مشتری مداری اقدام کنیم و همین موضوع باعث شده تا رضایتمندی و ذهنیت خوبی از برند بیمه نوین در استان همدان وجود داشته و بیمه نوین در همدان از برندهای محبوب بیمه ای است. 

وی، با تاکید براهمیت رضایتمندی مشتریان، اظهارداشت: هدف و رسالت تکلیف شده از سوی مدیرعامل شرکت بیمه نوین به شعب این شرکت هم رضایتمندی مشتریان است و تسریع در پرداخت خسارت و ایفای تعهدات بوده و در همین راستا تلاش می کنیم.

قربانی، رشد فروش شعبه متبوع خود برای سال گذشته را 41 درصد اعلام کرد و افزود: شعبه بیمه نوین در استان همدان در انواع شاخص ها و رشته های بیمه ای با رشد سه رقمی روبرو بود به عنوان مثال در رشته بیمه آتش سوزی رشدی 109 درصدی و در رشته پیراپزشکان رشد ۱۹۶ درصدی را در سال گذشته داشتیم.

سرپرست شرکت بیمه نوین در استان همدان، اظهارداشت: در سال گذشته قرارداد بسیار خوبی در رشته بیمه عمر و زندگی با یک مجموعه بزرگ و خوشنام صنعتی منعقد شد که موفقیت خوبی برای شعبه همدان در سال گذشته به همراه داشت و به همین دلیل رشد چشمگیری در رشته بیمه عمر در سال گذشته داشتیم.

وی، بیان کرد: در پایان سال 1400 و شروع سال 1401، با توجه به اینکه خسارت های رشته بیمه درمان در کشور به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرد سیاست گذاری را بر فروش بیمه نامه های خرد و توانمند سازی و آموزش نمایندگان در حوزه بازاریابی قرار دادیم و در حال حاضر  ۵۸ نماینده فعال جنرال و 11 نماینده فعال بیمه عمر در سطح استان همدان فعالیت می کنند.

دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در استان همدان اذعان داشت که همانند سایر استان ها، بیمه نامه شخص ثالث بیشترین فروش را در استان همدان دارد و افزود: براساس آمار و عملکردی که شرکت های بیمه ای در سطح استان همدان در سال گذشته داشتند به ترتیب بیشترین سهم مربوط به رشته بیمه شخص ثالث با 47.86 درصد، تکمیل درمان با 21.28 درصد و در سایر رشته ها 30.86 درصد بوده است.

 

ارسال نظر