شناسه خبر : 34753

در نخستین روز همایش مدیران بیمه آسیا؛ از دو داشبورد مدیریتی بیمه آسیا رونمایی شد

در نخستین روز همایش مدیران بیمه آسیا؛ از دو داشبورد مدیریتی بیمه آسیا رونمایی شد

در نخستین روز همایش مدیران بیمه آسیا از داشبورد مدیریتی جامع کنترلی و تحلیلی و داشبورد هوشمند بیمه های عمر و پس انداز رونمایی شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در داشبورد مدیریتی جامع کنترلی و تحلیلی، قابلیت کنترل و تحلیل میزان صدور حق بیمه، خسارت، کارمزد نمایندگان و نسبت خسارت مناطق، استان هاو شعب بیمه ای به تفکیک واحد های صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت در مقاطع زمانی مختلف و به تفکیک رشته های بیمه ای وجود دارد.

این گزارش می افزاید: این داشبورد مدیریتی این امکان را به مدیران صف وستاد می دهد که در راستای تعالی سازمانی ،عملکرد کلی شرکت را در سطوح مختلف شرکت کنترل، نظارت و تحلیل  کرده و در نهایت اصلاح کنند.

بنابر این گزارش، در داشبورد هوشمند بیمه های عمر و پس انداز امکان تحلیل وضعیت عملکرد شرکت در رشته عمر و پس انداز در سرپرستی ها، استان ها، شعب، نمایندگی ها و باجه ها، دستیابی و تصمیم سازی سریع، به موقع، صحیح و برخط  در خصوص تحقق اهداف استراژیک شرکت طبق نقشه راه در بیمه های عمر و پس انداز و بررسی هوشمند شاخص های کلیدی عملکرد از قبیل ترکیب پرتفو  ، نسبت خسارت و... در این رشته بیمه ای  وجود دارد.

 

ارسال نظر