شناسه خبر : 34408

بیمه آسیا حکم قهرمانی المپیاد ورزشی صنعت بیمه کشور را دریافت کرد

بیمه آسیا حکم قهرمانی المپیاد ورزشی صنعت بیمه کشور را دریافت کرد

براساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی ج.ا.ا، بیمه آسیا حکم قهرمانی را برای رتبه نخست تیمی در جدول توزیع مدال­های دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه کشور در سال ۱۴۰۱ کسب کرد.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، رییس توسعه ورزش بیمه مرکزی  با حضور در دفتر مدیرعامل بیمه آسیا، حکم قهرمانی را که با کسب مقام­­های نخست در رشته فوتسال و دارت آقایان بیمه آسیا به دست آمده است، به مدیرعامل بیمه آسیا اهدا کرد.
 
در بخشی از حکم قهرمانی بیمه آسیا آمده است:" احراز این جایگاه با کسب مقام های نخست رشته فوتسال و دارت حاصل شده است که نشان روشنی از اهتمام جنابعالی و همکاران در امر توسعه ورزش سازمانی است".
 
بنا بر این گزارش، پیش از این، تیم فوتسال بیمه آسیا موفق شد با غلبه بر حریفان خود، عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال شرکت های بیمه را که با حضور 24 تیم برگزار شد از آن خود کند.

این گزارش می افزاید، تیم  دارت آقایان بیمه آسیا نیز در جریان برگزاری این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده و عنوان نخست این مسابقات را کسب کرده بود.
 
گفتنی است، دومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه با رقابت 43 تیم از شرکت‌های بیمه کشور، در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز، دارت، کوهنوردی، آمادگی جسمانی، بازی‌های رایانه‌ای، در دو گروه آقایان و بانوان برگزار شد.
 

 

ارسال نظر