اختصاصی چابک‌آنلاین؛

پاسارگاد و سامان بالاترین ضریب نفوذ بیمه عمر را در استان قم دارند

پاسارگاد و سامان بالاترین ضریب نفوذ بیمه عمر را در استان قم  دارند

رئیس شعبه استان قم شرکت بیمه سامان،علت ضریب نفوذ خوب بیمه عمر در این استان را تلاش مضاعف شبکه فروش و عملکرد بهتر نمایندگان و کارشناسان بیمه‌ای این استان دانست.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، سعیدعاصم آبادی در گفت‌وگو با چابک آنلاین، گفت: شرکت های بیمه ای سامان و پاسارگاد بالاترین ضریب نفوذ بیمه در استان قم را دارند و این به دلیل روش های فروش و تلاش مضاعف نمایندگان و کارشناسان بیمه ای این استان است.

وی، در عین حال افزود: صنعت بیمه آنطور که باید نتوانست فرهنگ بیمه را در جامعه نهادینه کند و بسیاری از مردم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از بیمه، خود را از داشتن خدمات بیمه ای محروم کرده اند و اگر اطلاعات جامع و کافی در اختیار مردم قرار داده می شد آنها از داشتن بیمه استقبال می کردند.

به اعتقاد عاصم آبادی، بخش عمده فرهنگ سازی بیمه وظیفه شرکت های بیمه ای و پس از آن سایر مسئولین و دستگاه های دولتی و خصوصی است.

رئیس شعبه استان قم شرکت بیمه سامان درخصوص بالارفتن فروش بیمه نامه پس از حوادثی مانند آتش سوزی مجتمع سحرشهر قم، بیان کرد: پس ازوقوع  آتش سوزی مجتمع سحر یک، مقدار تقاضا برای بیمه آتش سوزی بیشتر شد اما چندان این روند نتیجه بخش نبود.

وی، یکی از علت های نداشتن بیمه نامه آتش سوزی برای مجتمع های مسکونی در شهر های مختلف را عدم برخورد جدی نسبت به مدیران این مجتمع ها عنوان کرد و افزود: مقصر اصلی در نداشتن بیمه نامه آتش سوزی در مجتمع های مسکونی مدیران مجتمع ها هستند و طبق قانون، مدیران موظف هستند تا تمام واحدهای مجتمع را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قراردهند.

 

ارسال نظر