شناسه خبر : 9982

اختصاصی چابک‌آنلاین

۵۱۴ هزار بیمه‌نامه بازنشستگی در سنگاپور فروخته شد

514 هزار بیمه‌نامه بازنشستگی در سنگاپور فروخته شد

صنعت بیمه عمر در کشور سنگاپور در مجموع ۴/۳ میلیارد دلار حق بیمه تجاری در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده که این رقم با رشد ۰.۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ همراه بوده است.

چابک‌آنلاین، رژین میدانی، این رشد نهایی در توقف رشد اقتصادی سالی قرار گرفت که با افزایش 0.7 درصد، کمترین سرعت رشد در یک دهه گذشته را به خود اختصاص داده بود.

با تلاش های فعالانه تر برای جذب مشتریان در برنامه های بازنشستگی، این صنعت افزایش 34 درصدی در جذب بیمه نامه های بازنشستگی در سال 2019  را نسبت به سال 2018 براساس شمارش بیمه نامه ها به ثبت رسانده است.

بیش از 514 هزار بیمه نامه بازنشستگی در سال 2019 در سنگاپور که یک افزایش تقریبا 13 هزار عددی در مقایسه با سال 2018 داشته به ثبت رسیده است.

میزان اشتغال در صنعت بیمه عمر سنگاپور به دلیل 441 استخدام جدید در مقایسه با سال 2018  تقریبا شش درصد افزایش داشته است.

در میان مشاغل ایجاد شده در این صنعت، تخصص در تحولات دیجیتالی رشد چشمگیری داشته است.

با این حال بیش از 14800 نماینده، قراردادهای انحصاری با تعدادی شرکت تا 31 دسامبر 2019 انجام داده اند که نسبت به مدت مشابه در سال 2018، چهار درصد کاهش داشته است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال جست و جوی راه هایی برای حمایت از تحول نیروی کار در صنعت است زیرا تخصص در زمینه دیجیتالی شدن بسیار مورد توجه است.

کل حق بیمه تجاری جدید برای بیمه درمانی فردی برای سال 2019 بالغ بر 4657 میلیون دلار بوده است. 

آخور هوک سنگ، رئیس شرکت LIA سنگاپور، گفت: صنعت بیمه عمر با پیشرفتی طولانی مدت به عنوان یک مرکز بیمه پررونق در منطقه مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظر