شناسه خبر : 13551

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیمه نامه‌های عمر موجود پاسخگوی ۴۰ تا ۵۰ درصد نیاز مشتریان است

بیمه نامه‌های عمر موجود پاسخگوی  40 تا 50 درصد نیاز مشتریان است

رئیس هیات مدیره شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد، گفت: فروش بیمه نامه عمر کار بسیار سختی بوده و از هر ۱۰ مراجعه، یکی تبدیل به فروش بیمه نامه می‌شود اما شرکت‌های بیمه‌ای از سختی کار نمایندگان مطلع نیستند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، "محمد قاسمی وند" در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: موانع زیادی برای رشد بیمه نامه های زندگی وجود دارد که یکی از آنها پایین بودن فرهنگ خرید بیمه نامه عمراست.

وی، با اشاره به سختی کار نمایندگان بیمه های عمر برای فروش بیمه نامه، افزود:فروش بیمه نامه های عمر تنها به صورت رودرو انجام می شود و باتوجه به شیوع ویروس کرونا این امکان وجود ندارد و بسیاری از قرارملاقات ها به بعد از برطرف شدن این ویروس موکول شده است.

قاسمی وند تاکید کرد:شرکت های بیمه ای درصدور بیمه نامه یا صدور الحاقیه، سرعت مورد انتظار نماینده را ندارند که این امر،خود مانعی بزرگ برای پیشبرد فروش این بیمه نامه است.

رئیس هیات مدیره شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد ادامه داد: وقتی صدور یک بیمه نامه عمر از 10روز تا یک ماه طول می کشد، روندگرفتن مشتری زمان بیشتری برده و در نشر فرهنگ خرید بیمه عمر دچار مشکل می شویم.

قاسمی وند اظهارکرد: خدمات بیمه نامه های عمرموجودپاسخگوی  40 تا 50 درصد نیاز مشتریان است ولی ایجاد تغییر درخدمات فعلی شرکت های بیمه ای، کارطافت فرسایی است.

وی، با اشاره به نیاز به تغییرات دربیمه نامه ها، گفت: یک شرکت  خلاق که به دنبال کسب مشتری و فروش بیشتراست می تواند هر ماه با اضافه کردن خدمات خیلی کوچک محصول خودرا جذاب تر کند.

رئیس هیات مدیره شرکت نمایندگی پیشتازان پاسارگاد یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد فروش بیمه نامه های عمر را، عملکرد درست شرکت بیمه ای در بخش سرمایه گذاری مطرح کرد و افزود: زمانی که شرکتی به اندوخته های افراد سودی فراتر از سود تضمینی بدهد یک سابقه خوب از خود نشان خواهد داد که منجر به ترغیب افراد به خرید این نوع بیمه نامه می شود.

 

  • عبدالله الیاسی

    بسیارعالی از حسن توجه جناب آقای محمد قاسنی وند سپاس گذارم با آرزوی موفقیت روز افزون برایتان متشکرم ممنون .

ارسال نظر