شناسه خبر : 13269

تامین اجتماعی به طور متوسط ۵۲ درصد بیمه‌شدگان را پوشش می‌دهد

تامین اجتماعی به طور متوسط ۵۲ درصد بیمه‌شدگان را پوشش می‌دهد

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تا پایان شهریور امسال، ۳۰ هزار میلیارد ریال درمان بیماران کرونا به صورت مستقیم یا بابت زیان‌های هزینه درمان بیماران کرونایی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل آفریده روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به طور متوسط ۵۲ درصد بیمه‌شدگان را پوشش می‌دهد و تمام تلاش ما ارائه خدمات و استفاده بیمه‌شدگان به نحو احسن است.

وی افزود: برنامه‌های جدیدی از جمله ایجاد اداره سالمندان، بیماری‌های مزمن، غربالگری و پیشگیری از عوارض بیماری‌ها در سال جاری مد نظر سازمان است.

آفریده یادآور شد: ایلام از استان‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در راستای ارتقای خدمات درمانی در ایلام برنامه‌های ویژه در دستور کار سازمان است.

وی به بیمارستان زاگرس ایلام اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود با کمک وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات تخصصی از نیروهای تخصصی که در اختیار این وزارتخانه است استفاده کنیم تا بیمه‌شدگان خدمات مناسب دریافت کنند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مراکز سرپایی استان تقویت می‌شوند و بر اساس میزان نیاز از آنها استعلام گرفته می‌شود و با توجه به  فعالیت‌های آنها امیدواریم خدمات را بصورت ارزان‌تر به بیمه شدگان ارائه دهیم.

دکتر آفریده افزود: برنامه‌هایی در دستور کار است که در مناطق کم‌برخوردار نیر بیمه‌شدگان مانند از امکانات داخل شهر، امکانات وزارت بهداشت و حتی بخش خصوصی در شرایط برابر با مراکز ملکی سازمان بهره‌مند شوند.

وی در خصوص بیمه‌شدگان مبتلا به کرونا نیز گفت: در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی بیش از ۵۵ هزار نفر تاکنون بستری شده و در مراکز درمانی دولتی تمام هزینه بیماران کرونایی تقبل شده است.

دکتر آفریده یادآور شد: تمام بیمارستان‌های این سازمان بر اساس نظر وزارت بهداشت در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و تمامی بخشنامه‌های وزارت بهداشت اجرایی شد.

وی به آغاز فصل پاییز و افزایش تعداد مبتلایان اشاره کرد و گفت: روزهای سختی در پیش داریم مهم‌ترین درخواست ما رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است.

دکتر آفریده بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: مسائل بهداشتی در حفاظت فردی باید رعایت شود و مردم از برگزاری مجالس عزا و عروسی خودداری کنند و در صورت برگزاری نشست‌ها فاصله و پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با همدلی و همکاری می‌توان در راستای تحقق اهداف مدیریت درمان قدم‌های مثبتی برداشت و خدمت شایسته‌ای ارائه دادد.

دکتر آفریده افزود: اجرای سطح‌بندی خدمات در بخش سرپایی و بستری سبب می‌شود بیمه‌شدگان به نحو احسن از خدمات درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام روز شنبه با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در سالن هتل زاگرس ایلام برگزار شد و ضمن قدردانی از دکتر کریم لاله‌ماژین، دکتر علیرضا رمضانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.  

 

ارسال نظر