شناسه خبر : 11165

اختصاصی چابک‌آنلاین

شرکت‌های بیمه‌ای فاقد بیمه‌نامه تکمیل درمان آنلاین هستند

شرکت‌های بیمه‌ای فاقد بیمه‌نامه تکمیل درمان آنلاین هستند

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بیان کرد: در سال‌جاری حتما با شرکت بیمه‌ای برای تکمیل درمان گروهی وارد قرارداد خواهیم شد که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، سید مرتضی میری در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین با تاکید بر این نکته که کرونا پدیده‌ای نوظهور است و جامعه برای مقابله با آن آماده نبوده است، گفت: اگر بیمه‌نامه‌ای برای شرایط این چنینی که کسب و کارها متوقف می‌شوند وجود داشته باشد، اعضای صنف از آن استقبال خواهند کرد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران تصریح کرد: پوشش بیمه ای کسب و کار می تواند به عنوان زیر مجموعه ای از بیمه نامه های دیگرهمانند آتش سوزی و زلزله ارائه شود که افراد در صورت تمایل با پرداخت مبلغ اضافه تر این پوشش را نیز خریداری کنند.

میری، با بیان اینکه تعداد اعضای اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بالای 1000 نفر است، اظهارکرد: در حدود 600 نفر از اعضا تحت پوشش تکمیل درمان گروهی قراردارند و تاکنون از عملکرد شرکت های بیمه ای در بین اعضای صنف رضایت وجود داشته است .

وی،افزود: در سالجاری حتما با شرکت بیمه ایران قرارداد منقعد خواهیم کرد زیرا خدمات بیمه تکمیل درمان این شرکت بیمه ای به صورت آنلاین است در حالیکه  بسیاری از شرکت های بیمه ای دیگر،فاقد این نوع خدمات هستند.

ارسال نظر