شناسه خبر : 48412

تهرانی ها منتظر باران بهاری باشند

تهرانی ها منتظر باران بهاری باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی به تهران طی چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه) افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و گاهی وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی مورد انتظار است. طی این مدت با گذر متناوب امواج ضعیفی از نواحی شمالی در بعضی ساعات آسمان ابری و در پاره‌ای نقاط از نیمه شمالی استان رگبار پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا جمعه (۲۲ تا ۲۴ فروردین‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی دیگر آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در سطح استان مورد انتظار است.

فردا کاهش نسبی دما، سه شنبه تا چهارشنبه افزایش نسبی دما و مجدداً از پنجشنبه تا شنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) نیمه ابری، گاهی ابری، افزایش باد، بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۱ فروردین‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر وزش باد، در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر