شناسه خبر : 37188

برق موردنیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تامین شد

برق موردنیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تامین شد

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تامین شده تا خدمت‌رسانی مناسبی به زائران اربعین حسینی انجام شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سید مهرداد بلادی موسوی، اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت‌های تامین برق پایانه‌های مرزی خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی انجام شده است و در این زمینه مشکلی در بخش انتقال و فوق توزیع وجود ندارد.

وی افزود: برق پایانه مرزی چذابه که به میزان ۲ مگاوات است از طریق ۲ فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت بستان و از طریق یک خط ۲ مداره تامین می‌شود و ظرفیت‌های کافی برای هر میزان از مصرف، وجود دارد.

بلادی موسوی ضمن درخواست از مواکب برای رعایت نکات ایمنی در مصرف برق ادامه داد: برق مورد نیاز شلمچه نیز از طریق ۲ فیدر خروجی پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت مقاومت خرمشهر به میزان ۱۰ مگاوات تامین خواهد شد و این آمادگی و ظرفیت وجود دارد در صورت افزایش مصرف، برق مورد نیاز تامین شود.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اقدامات لازم را برای تامین برق زائران اربعین حسینی انجام داده و در تدارک این است که علاوه بر تامین برق، در سایر موضوعات نیز شامل فراهم کردن امکانات رفاهی مانند پارکینگ، اسکان و پذیرایی از زوار حسینی خدمت‌رسانی مناسبی داشته باشد.

بلادی موسوی گفت: شرکت برق منطقه‌ای استان با توجه به شرایط دمایی استان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی کنند.

ارسال نظر