شناسه خبر : 32317

بهترین مسیر برای تردد به بهشت زهرا (س) در روز‌های پایانی سال کدام است؟

بهترین مسیر برای تردد به بهشت زهرا (س) در روز‌های پایانی سال کدام است؟

معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: مراجعه کنندگان مدت حضور خود را در بهشت زهرا (س) طولانی نکرده وبه موقع بازگردند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی گفت: همه ساله و در پنج شنبه و جمعه آخر سال شهروندان جهت زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) مراجعه می‌نمایند و این سنت دیرینه و حسنه را انجام می‌دهند.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ نیز بر حسب وظیفه ذاتی خود از ابتدای صبح طرح انتظامی ترافیکی ویژه‌ای را در این محدوده بمنظور تسهیل عبور و مرور مراجعین به مرجله اجرا در می‌آوریم.

سرهنگ رازقی بیان داشت: همکاران بنده از ساعت ۴ صبح در محدوده‌های پیرامونی بهشت زهرا (س) مستقر می‌شوند و به پوشش ترافیکی این مراسم تا انتهای آن خواهد پرداخت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود:، اما رعایت چند نکته ضروریست و کسانی که می‌خواهند از محور‌های غربی، مرکزی و شرقی شهر تهران به بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند حتما به این نکات توجه نمایند.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند از قسمت و مناطق غربی شهر تهران به بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند بهترین مسیر از آزادراه خلیج فارس می‌باشد که می‌توانند از بلوار علامه عسگری وارد شوند و از درب‌هایی مانند ۱۳ آبان وارد محدوده بهشت زهرا (س) شده و از آن استفاده نمایند.

سرهنگ رازقی افزود: کسانی که می‌خواهند از قسمت و مناطق مرکزی شهر تهران به بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند بهترین مسیر از بزرگراه شهید هاشمی هست که مستقیم از محدوده تندگویان می‌باشد که می‌توانند وارد محدوده بهشت زهرا (س) شده و از آن استفاده نمایند.

وی گفت: کسانی که می‌خواهند از قسمت و مناطق شرقی شهر تهران به بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند بهترین مسیر از بزرگراه امام علی (ع) وارد از بزرگراه هاشمی استفاده کنند، ولی بهترین مسیر محدوده شهید رجایی هست که می‌توانند از درب غربی و درب گلدسته وارد وارد محدوده بهشت زهرا (س) شده و از آن استفاده نمایند.

وی چند توصیه نیز داشت: شهروندان با عوامل پلیس راهور تهران بزرگ همکاری لازم را داشته باشند و در محل‌هایی از قطعات که معابر باریک است نسبت به پارک صحیح خودروی خود اقدام نمایند تا رفت و آمد دیگر خودرو‌ها دچار مشکل نشود.

وی گفت: مراجعه کنندگان مدت حضور خود را در بهشت زهرا (س) طولانی نکرده وبه موقع بازگردند و می‌توانند از مسیریاب‌های داخلی برای جستجوی قطعات استفاده نمایند.

ارسال نظر