شناسه خبر : 31934

هر ساعت ٢ نفر جان خود را در اثر حوادث ترافیکی از دست می‌دهند

هر ساعت ٢ نفر جان خود را در اثر حوادث ترافیکی از دست می‌دهند

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۲ نفر از هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در اثر حوادث ترافیکی جان خود را از دست می‌دهند و سرمایه‌های بسیاری را از دست می‌دهیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، پیرحسین کولیوند روز سه شنبه در هفدهمین همایش سراسری مدیران راهور فراجا افزود: این آمار در حالی است که تعداد زیادی نیز دچار آسیبب‌هایی می‌شوند که تا پایان عمر باید تحمل کنند.

وی تصریح کرد: حل مشکل حوادث ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی در میان مردم است و همه ما به عنوان عضوی از مردم و خدمت گذار آنها مکلف هستیم و اگر در این مسیر کم بگذاریم باید حسرت بخوریم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشوریادآور شد: در زلزله اخیر ترکیه، حدود ١٠٠ کشور حضور داشتند اما تنها کشوری که مورد تقدیر صلیب سرخ قرار گرفت، جمهوری اسلامی ایران بود.

کولیوند با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و نیمه شعبان گفت: این دو مناسبت ویژگی‌های خود را خواهد داشت که نیازمند حضور جدی ما و همه خدمتگذاران است و در این میان، حوادث چهارشنبه پایان سال از جدیت ویژه برخوردار است که جان برخی جوانان ما به خطر می‌افتد.

وی اظهارداشت: در جمعیت هلال احمر قرارگاهی داریم و سعی کردیم علاوه بر پایگاه دائمی پایگاه‌های سیار هم دایر کنیم و آن را در خدمت مردم قرار می‌دهیم.

ارسال نظر