شناسه خبر : 21562

امداد نوروزی سایپا از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱/ ۱۲۰۰ گروه امداد سایپا آماده ارائه خدمات به سفر‌های نوروزی

امداد نوروزی  سایپا از 25 اسفند تا 14 فروردین 1401/ 1200 گروه امداد سایپا آماده ارائه خدمات به سفر‌های نوروزی

طرح امداد نوروزی گروه سایپا از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۱۴ فروردین سال آینده، برگزار می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از سایپانیوز، سید محمدرضا موسوی؛ مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به مدت 19 روز اجرا خواهد شد و  بالغ بر 1200 نمایندگی مجاز سایپا و ناوگان امدادی و عاملیت تعمیراتی و پایگاه های ثابت در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه می کند، افزود: کلیه خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا در تمام شهرهای کشور در طول ایام تعطیلات نوروزی تحت پوشش خدمات درون تعمیرگاهی قرار می گیرند.

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا یادآور شد: در طرح امداد نوروزی، عملکرد کلیه واحدهای امدادی از طریق سامانه‌های هوشمند و بازدیدهای میدانی مستمر و سایر ابزارهای کنترلی تحت نظارت قرار می‌گیرد.

او با اشاره به ارسال کلیه قطعات مورد نیاز به نمایندگی‌های سایپا در راستای اجرای طرح امداد نوروزی، گفت: با توجه به پیش بینی حجم سفرهای نوروزی و با در نظر گرفتن دستورات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، نمایندگی‌های منتخب سایپا آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

موسوی یادآور شد: مرکز تماس شرکت امداد خودرو سایپا به شماره‌ 096550 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان است.

ارسال نظر