شناسه خبر : 17355

شرایط فروش سه محصول زامیاد اعلام شد

شرایط فروش سه محصول زامیاد اعلام شد

شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش سه محصول خود را با حذف محدودیت های قبلی اعلام کرده است.

 به گزارش چابک آنلاین به نقل از اسب بخار، در این طرح فروش وانت نیسان در دو نسخه تک سوز آپشنال و دوگانه سوز آپشنال عرضه می شود. همچنین شرایط فروش پادرا پلاس هم در این بخشنامه وجود دارد و مشتریان می توانند نسبت به پیش خرید این خودروی کار و تجاری هم اقدام کنند. با توجه به این طرح فروش، مشتریان می بایست ودیعه اولیه را هنگام ثبت نام به حساب خودروساز واریز کنند و سپس الباقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه بر اساس معیار قیمت مصوب روز تحویل، به حساب زامیاد و سایپا بپردازند.

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، نیسان تک سوز آپشنال و دوگانه سوز آپشنال در دی ۱۴۰۰ به دست خریداران می رسند و پادرا پلاس نیز در دو ماه آذر و دی امسال به مشتریان تحویل داده می شود. زامیاد اعلام کرده است که در این برنامه فروش محدودیت هایی از جمله پلاک، قرعه کشی و… وجود ندارد و متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲ شهریور ۱۴۰۰ با مراجعه به وبسایت فروش محصولات سایپا، نسبت به ثبت نام و واریز ودیعه اولیه اقدام کنند.

با توجه به کاهش تقاضای سربار برای خرید محصولات زامیاد از کارخانه، بالاخره فرایند حذف قرعه کشی و محدودیت های قبلی آغاز شد و امروز می بینیم که با کاهش تقاضا، این خودروساز مانند سال های ۹۸ به قبل برنامه های عرضه محصولات خود را در پیش می گیرد. چندی پیش گروه خودروسازی سایپا هم برخی محصولات سواری خود را به صورت پیش فروش و با محدودیت های کمتر عرضه کرد.

برای همین می توان نتیجه گرفت که اگر تقاضای بیش از حد مبتنی بر شانس برای خرید خودرو از کارخانه کاهش پیدا کند، خودروسازان مجبور هستند تا بدون محدودیت ها محصولاتشان را عرضه نمایند و از سویی در صورت ادامه دار بودن این ماجرا، باید برای جذب مشتری امتیازهایی مانند سود مشارکت و انصراف را به رسم سال های قبل از ۱۳۹۸ به مشتریان اعطا کنند.

سایپا

ارسال نظر