شناسه خبر : 11642

مهندسی و ساختمانی صبانفت ۱۷۰ میلیارد تومان سود خالص ساخت

مهندسی و ساختمانی صبانفت 170 میلیارد تومان سود خالص ساخت

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت، روز شنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری و با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت، درابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمانی صبانفت، در گزارشی ‌اعلام داشت که این شرکت در سال گذشته توانست به دستاوردهای بزرگی در زمینه ساخت و اجرا و فروش دست یابد.

سعیدشیرزادی افزود که در حوزه فروش، شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، توانست فروش  بیش از 400 میلیارد تومانی را محقق سازد که این رقم فروش، در ادوار مختلف از بدو تاسیس تااکنون بی سابقه بوده است.

وی، درتوصیف بیشتر عملکرد این شرکت در زمینه ساخت و اجرا، گفت که این شرکت توانست رکورد ساخت 19 هزار متر مربعی را در سال گذشته برجای گذارد که این عدد ساخت و ساز، هم اززمان تاسیس صبا نفت تا اکنون بی نظیربوده است.

به گفته شیرزادی، با تلاش همه ارکان این شرکت، پنج طرح بزرگ ساختمانی این شرکت در سال گذشته به اتمام رسید که ازجمله این موارد، می توان به پروژه تجاری پاریز، مسکونی خانه دریا، صدف کیش و اداری و تجاری ملاصدرا و پروژه آرژانتین و پیشرفت مناسب در پروژه شیراز، اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، خبرداد که این شرکت درسال مالی 98 توانسته 170 میلیارد تومان سود خالص محقق سازد.

شیرزادی افزود: درسال 98 بیش از 20 پرونده مفتوحه حقوقی این شرکت که از سال های قبل ادامه داشته به نتیجه نهایی رسید و 40 میلیارد تومان ازحقوق این شرکت ازمحل پرونده های مورد اشاره، به شرکت بازگشت.

درپایان این نشست، حسابرس قانونی صورتهای مالی شرکت را طبق استانداردهای مالی، مطلوب ارزیابی کرد.

رئیس مجمع این شرکت نیز با تشکر ازمدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مهندسی وساختمانی صبانفت، تاکید کردکه شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رسانده است.

 

ارسال نظر