به گزارش چابک آنلاین، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر که برای سوختگذاری سالانه خاموش شده است، اواخر خرداد مجدد به شبکه سراسری برق کشور متصل میشود.
به گزارش چابک آنلاین، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر که برای سوختگذاری سالانه خاموش شده است، اواخر خرداد مجدد به شبکه سراسری برق کشور متصل میشود.
اخبار مرتبط
اختصاصی چابک آنلاین؛
"بهپرداخت ملت" استاندارد تازهای در شفافیت ترسیم کرداختصاصی چابک آنلاین؛
لیزینگ کمان هدف ۳ همتی را برای توسعه بازار نشانه رفت