شناسه خبر : 3339

پرداخت ۳۱۰میلیارد ریال خسارت به زلزله ‌‌زدگان مناطق غرب کشور

 پرداخت 310میلیارد ریال خسارت به زلزله ‌‌زدگان مناطق غرب کشور

شرکت بیمه‌‌کوثر درپی وقوع زلزله مناطق غرب کشور در بیست‌ویکم آبان‌ماه سال گذشته ۳۱۰میلیارد ریال به حادثه‌‌دیدگان پرداخت کرده است.

به گزارش چابک آنلاین، روابط عمومی شرکت بیمه کوثر اعلام کرده که مدیرعامل این شرکت، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: این شرکت در ساعت‌های نخست حادثه براساس وظیفه‌ انسانی و اجتماعی خود به یاری حادثه‌دیدگان شتافت و کمک‌های انسان‌دوستانه خود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد. پس از اینکه شرایط بحرانی منطقه تا حدودی مدیریت شد و ساماندهی نسبی زلزله‌زدگان صورت گرفت، شرکت بیمه کوثر انجام وظیفه حرفه‌ای خود را در زمینه بازدید، ارزیابی و پرداخت خسارت آغاز کرد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشان‌کرد: 40تیم ارزیاب خسارت متشکل ازکارشناسان خبره صنعت بیمه کشور از واحدهای تحت‌پوشش بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان شرکت بیمه‌‌‌ کوثر به‌‌صورت 24ساعته آماده ارایه خدمات به آسیب‌‌دیدگان غرب کشور بودند، گفت: حضور مسئولان، مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستی‌ها در کنار حادثه‌دیدگان باعث افزایش اعتماد بیمه‌شدگان شد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با بیان اینکه به‌منظور تسریع در پرداخت خسارت به زلزله‌زدگان و کاهش آلام آنان برپایی چادر پرداخت خسارت سیار، افزایش مهلت قانونی ثبت‌نام و قبول اعلام خسارت تا 60روز و نیز حضور 70نیروی متخصص از 26سرپرستی سراسر کشور در مناطق زلزله‌زده انجام گرفت، بیان‌کرد: خسارت بیمه‌شدگانی که بیمه‌نامه‌های آنان به‌صورت قرارداد تجمیعی صادر شده بود، براساس قرارداد میان سازمان متبوعشان و شرکت بیمه‌کوثر پرداخت شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: پس از پرداخت خسارت کمیسیون فنی بازخوانی پرونده‌‌های خسارت زلزله‌‌زدگان مناطق غرب کشور به‌منظور رعایت حقوق بیمه‌شدگان و افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان تشکیل شد.

وی تاکیدکرد: با بهره‌مندی از کارشناسان کمیته ریسک و واگذاری ریسک حدود 68درصد از بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی صادر شده در این مناطق به‌صورت اتکایی به سایر شرکت‌های بیمه‌ای، خسارت‌های ناشی از این حادثه ضرر و زیان مالی چندانی به شرکت وارد نکرده است.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سی‌یکم تیرماه و چهارم شهریور ماه سال‌جاری نیز زلزله بار دیگر این مناطق را لرزاند و آسیب‌هایی به ساکنان این مناطق وارد شد، گفت: در این حادثه‌ها کارشناسان در اسرع‌وقت در مناطق حضور یافتند و به یاری حادثه‌دیدگان پرداختند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان از تلاش بی‌وقفه همکاران خود در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر