بیمه پارسیان؛

امروزه استفاده از خودرو قسمتی از زندگی ماست به طوریکه زمان زیادی را با خودرو خود در حال حرکت از نقطه ای به نقطه‌ دیگر هستیم. به تبع این موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگی نیز روز به روز افزایش می یابد و مبالغ زیادی جهت جبران خسارت های وارده هزینه می شود. در این بین بهترین راه حل برای حذف و تقلیل هزینه های ناشی از حوادث رانندگی، بیمه است؛ خدمتی که آرامش و امنیت شما در آن نهفته است. شرکت بیمه پارسیان در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای دارندگان خودرو و جبران زیان های ناشی از تصادفات رانندگی انواع بیمه نامه های خودرو اعم از بیمه بدنه،‌ بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث راننده و بیمه مازاد شخص ثالث را ارائه می کند.

به گزارش چابک آنلاین، هر حادثه رانندگی‌ می تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالی و جانی) برای ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشینان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتیکه شما مقصر حادثه باشید را توان‌ با خرید "بیمه‌نامه‌شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌" و مازاد ثالث‌ جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسیله نقلیه خودتان را می توان از طریق خرید "بیمه نامه بدنه خودرو" جبران‌ کرد. 
 
بیمه بدنه
 
شما می توانید با خرید بیمه نامه بدنه از شرکت بیمه پارسیان، چنانچه مقصر حادثه باشید، خسارت وارده به خودروی خود را جبران نمایید. همچنین می توانید در زمانیکه شما مقصر حادثه نبوده ولی بیمه نامه شخص ثالث فرد مقصر امکان جبران کل خسارت شما را ندارد، از بیمه نامه بدنه خودرو خود برای دریافت مابقی خسارت اقدام نمایید.

از محل این بیمه نامه می توان خسارت وارد به وسیله نقلیه را که شامل موارد زیر می شود جبران نمود : 

حادثه (کلی و جزئی) / برخورد خودرو با یک جسم ثابت یا متحرک و یا برخورد اجسام دیگر به خودرو 

سقوط / واژگون شدن خودرو 

حریق (آتش سوزی، صاعقه، انفجار)

 سقوط خودرو 

 سرقت کلی خودرو

همچنین با خرید پوشش های اضافی می توانید خطرات (سرقت جزئی قطعات و لوازم، شکست شیشه، سیل، زلزله، آتشفشان، طوفان، تگرگ و گردباد، هزینه ایاب و ذهاب، پاشیده شدن مواد شیمیایی و اسیدی، نوسانات قیمت ) را نیز در بیمه بدنه پوشش دهید.

 تخفیف عدم خسارت 

1

 تخفیف ویژه شخص ثالث: در صورتی که خودرو بیمه نامه شخص ثالث جاری داشته باشد ، تعداد سالهای تخفیف درج شده بر روی بیمه نامه شخص ثالث ، مشروط به عدم تغییر مالکیت قابل انتقال به بیمه نامه بدنه می باشد.

آیا از تخفیفات گروهی بیمه بدنه شرکت بیمه پارسیان اطلاع دارید ؟

• تخفیف جهت خودرو های صفر کیلومتر 

• تخفیف جهت اعضای هیت علمی دانشگاه

• تخفیف جهت سهامداران و دارندگان حساب در بانک پارسیان 

• تخفیف جهت سهامداران بیمه پارسیان

• ارائه تخفیف گروهی جهت برای بیمه نامه های گروهی خودروهای سازمان ها ، شرکت ها ، نهادها ، و پرسنل آن ها 

• تخفیف دارندگان بیمه شخص بیمه پارسیان 

فقط یکی از تخفیفات گروهی قابل استفاده می باشد.

 

ارسال نظر