اختصاصی چابک آنلاین؛
واسپاری تجار ایرانیان ۲۳ ریال سود نقدی کنار گذاشت
شرکت واسپاری تجار ایرانیان به دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام این شرکت برای دوره مالی منتهی به اسفندماه سال 1404،سود نقدی 23 ریالی به ازای هرسهم را دردستورکارخود قرارداد.
چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، شرکت واسپاری تجار ایرانیان درسال 84 تاسیس شده و سرمایه آن 529 میلیارد تومان است.
شرکت بازرگانی همقدمان 65 درصد این شرکت واسپاری را دراختیار دارد.
شرکت واسپاری تجار ایرانیان در سال گذشته 116میلیارد تومان سود خالص ساخته که نسبت به مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن دستکم 49 درصد افت داشته است.
"امیرحاجی زاده"،مدیر عامل شرکت واسپاری تجار ایرانیان، چندی قبل ،دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۴ نسبت سال قبل را ناشی ازکاهش حجم عملیات لیزینگ به مشتریان بابت وقایع و اتفاقات اخیر در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۴ برشمرده بود.
شرکت واسپاری تجار ایرانیان از زمان آغاز فعالیت خود درحوزه های مختلف لیزینگ ازجمله لوازم خانگی و دیجیتال، مسکن و املاک، ماشین آلات و تجهیزات، خودروی سبک و سنگین، موتور سیکلت و دوچرخه فعالیت داشته است.
ازسیدحسین میرمحمدصادق،آرش به داش ،امیرحاجی زاده،امیرعلی فوکردی وامیرافسر به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت واسپاری تجار ایرانیان یاد می شود.