شناسه خبر : 48304

اختصاصی چابک آنلاین؛

کارنامه عملکرد واسپاری ملت به روی میز مجمع صاحبان سهام می رود

کارنامه عملکرد واسپاری ملت به روی میز مجمع صاحبان سهام می رود

مجمع عمومی عادی سالیانه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ شرکت واسپاری ملت روزسه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش چابک آنلاین، بر اساس این گزارش، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به سال مالی مذکور، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره از جمله موارد دستور جلسه این مجمع خواهد بود.

بررسی ها نشان می دهند که درآمدهای عملیاتی شرکت واسپاری ملت دردوره مالی مورد اشاره به رقم 85 میلیارد و 630 میلیون تومان رسیده که درمقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 12 درصد افت داشته است.

سودعملیاتی شرکت واسپاری ملت هم در دوره مالی مورد اشاره 34 میلیارد و 824 میلیون تومان بوده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 34 درصد کاهش داشته است.

پیشتر،شرکت واسپاری ملت اعلام کرده که به دلیل محدودیت عرضه خودرو از جانب تامین کنندگان، رکود بازار درسالجاری و استقبال کمتر مشتریان، سود عملیاتی شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته با کاهش 30 درصدی مواجه شده است.

این شرکت توضیح داده  که با توجه به برنامه های آتی وگسترش بازار هدف و توسعه سبد محصولات انتظار می رود که شرکت در سال 1403 رشد سود عملیاتی  قابل قبولی را نسبت به سال 1402 رقم بزند.

ناگفته نماند که این شرکت  فعال درصنعت واسپاری در سال مالی گذشته 43 میلیارد و 854 میلیون تومان سود خالص کنار گذاشت که از رشد 5 درصدی در مقایسه  با مدت زمان مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

ترکیب هیات مدیره شرکت واسپاری ملت را افرادی چون محمد رضا جنگجوی اسفهلان، علی جمشید فر، محمد جعفر چراغی، ابومحمد مهر فرد  و داود نادرزاده مهربانی تشکیل می دهند. 

داود نادرزاده مهربانی سرپرست واسپاری ملت است.

شرکت واسپاری ملت، از جمله شرکت های لیزینگ فعال در کشوربوده  که به تامین مالی مشتریان از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیر منقول توسط شرکت و واگذاری آن به مشتریان در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی فعالیت می کند.

 

ارسال نظر