شناسه خبر : 18125

فصل جدیدی از کارآفرینی، توجه به بیماران خاص و کودکان نیازمند در خراسان ‌جنوبی

فصل جدیدی از کارآفرینی، توجه به بیماران خاص و کودکان نیازمند در خراسان ‌جنوبی

مسئول سازمان فروش ماوین بر کارآفرینی و توجه به نیازمندان در قالب بیمه‌های تخصصی عمر کارآفرین تاکید کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از شرکت بیمه کارآفرین، آزاده نوری، مسئول سازمان فروش ماوین، در گردهمایی نمایندگان بیمه کارآفرین با خیران استان به منظور ارائه و معرفی طرح امید برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست گفت: هدف از ایجاد مرکز تخصصی بیمه‌های عمر کارآفرینی در این استان است؛ به این معنا که به معنای واقعی به کارآفرینی بپردازیم.

وی با بیان اینکه تصمیم گرفتیم این برنامه را در خراسان جنوبی پیاده کنیم، افزود: تجربه موفق این کار را در استان‌های دیگر نیز داریم و در این فکر هستیم که چه زیباست اگر بتوان برنامه ریزی کرد تا برای کودکان نیازمند کارآفرینی کنیم.

نوری با بیان اینکه به دنبال کارآفرینی به صورت گام به گام هستیم، افزود: بیمه نامه عمر حق بیمه زیادی برای کودکان نیست، اما پوشش‌های بیمه‌ای بهانه‌ای است که در دراز مدت می‌تواند کار بزرگی برای افراد ایجاد کند.

وی با بیان اینکه جامعه ما نیاز دارد تا این کار در آن انجام شود، تصریح کرد: این فعالیت‌ها به معنای یادگیری و فراگیری آینده نگری است تا این آینده نگری در نسل‌ها تسری یابد تا زمانی که کودکان تحصیل خود را به اتمام رساندند، با همین نگرش و تفکر به آینده سازی فرزندان دیگر بپردازد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود بتوانیم جامعه خود را به سمتی ببریم که نیاز نباشد این برنامه ریزی‌ها انجام شود، افزود: درخواست حمایت از مجموعه خیران را در راستای کارآفرینی و ایجاد مشاغل پایدار داریم تا بتوانیم به یک اثربخشی کامل برسیم.

مسئول سازمان فروش ماوین بیان کرد: به پشتوانه حمایت خیران این برنامه را ریخته‌ایم و در پروژه اول این برنامه ۳۰۰ دانش آموز از موسسات خیریه مختلف را تحت پوشش داریم که حداقل یک بیمه نامه ۳ میلیون تومانی را درنظر بگیریم.

وی با بیان اینکه قطره قطره برای آینده فرزندان در حال برنامه ریزی هستیم، افزود: در این طرح، یک نوزاد یک ماهه تا فرد ۶۵ ساله می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه قرار است شرایطی را ایجاد کنیم تا افرادی که نیاز دارند شغل جدیدی ایجاد کنند، تحت پوشش قرار داده و به عنوان نماینده فعالیت خود را در سطح استان شروع کنیم، اظهار کرد: کار ما فروش بیمه نامه‌های عمر است و هر بیمه عمر که فروخته می‌شود به آینده درخشان تر فرزندان این سرزمین کمک می‌کند.

نوری ادامه داد: اگر کودکان به سن مناسبی برای کارآفرینی برسند می‌توانند از مشاوره و آموزش بهره برده و به شغل مناسب برسند.

سمانه جانفدا، مدیر مرکز بیمه‌های تخصصی عمر کارآفرین در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه شرکت بیمه کارآفرین ۳۳ بیماری خاص را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بیمه می‌کند، افزود: یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور هستیم و با افتتاح مرکز تخصصی، اتفاقات بزرگی در استان رقم می‌خورد.

وی اظهار کرد: بیمه‌های عمر کمک بسزایی به زندگی بخشیدن می‌کنند و بیمه کارآفرینی به صورت تخصصی بحث بیمه‌های عمر را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کارآفرین ۳۳ بیماری خاص را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان بیمه می‌کند، افزود: یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌ای کشور هستیم و با افتتاح مرکز تخصصی، اتفاقات بزرگی در استان رقم می‌خورد.

مدیر مرکز بیمه‌های تخصصی عمر کارآفرین در خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون هیچ مرکز تخصصی بیمه عمری در استان نداشتیم، اما این مرکز ظرف مدت دو ماه راه اندازی شده است.

جانفدا با بیان اینکه تصمیم گرفتیم که برای نیازمندان پس انداز کنیم تا بتوانیم آینده خوبی را رقم بزنیم، اظهار کرد: امیدواریم آینده خوبی را برای استان و برای تحت پوشش قرار دادن نیازمندان رقم بزنیم.

در این نشست همچنین بر هم افزایی بیشتر خیران و این بیمه تاکید و راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات و موانع اندیشیده شد.

ارسال نظر