شناسه خبر : 20935

ثبت نام ۵۸ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح تسهیلات خود مالکی

ثبت نام ۵۸ هزار و ۴۰۰ نفر در طرح تسهیلات خود مالکی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امکان ثبت نام مالکان برای دریافت تسهیلات خود مالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمود زاده گفت: امکان ثبت نام مالکان برای دریافت تسهیلات خود مالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد و تاکنون بیش از ۵۸ هزار و۴۰۰ نفر مالک در این طرح برای دریافت تسهیلات خود مالکی ثبت‌نام کرده اند.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکنون ۳۲۸ هزار متاضی مجرد در رده سنی ۲۳ تا ۴۴ سال ثبت نام کرده اند و هم اکنون مراحل پالایش به صورت مرحله‌ای از طریق ادارات کل و سایر نهاد‌ها در حال انجام است.

ثبت نام نهضت ملی مسکن از مهر ماه آغاز شده و از ۲۰ دی هم ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال آغاز شده  تا ۲۹ اسفند ادامه دارد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی  در شهرهای مختلف ثبت نام کرده اند.

وام خود مالکی به تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی مسکن به مالکان واگذار می‌شود تا از طریق این تسهیلات اقدام به ساخت مسکن و یا تکمیل واحدهای نیمه تمام خود می کنند گفته می شود که نیاز به خرید اوراق یا سپرده گذاری ندارد.

متقاضیان با مراجعه به بانک مورد نظر، باید مدارک مورد نیاز یعنی اسناد مالکیت و پروانه ساختمان را در سایت بارگذری کنند سپس رسید آن را به شعبه ارائه دهند تا تشکیل پرونده شود و بلافاصله نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. وام خود مالکی در چهار مرحله و با توجه به پیشرفت طرح توسط بانک عامل به حساب مورد نظر متقاضی واریز می‌شود.

ارسال نظر