شناسه خبر : 35908

اختصاصی چابک آنلاین ؛

برندهای محصولات زیبایی مشهور در جهان متعلق به چه کسانی است؟

برندهای محصولات زیبایی مشهور در جهان متعلق به چه کسانی است؟

بسیار از افراد مشهور ممکن است بیشتر به خاطر خوانندگی یا بازیگری و یا هنرهای دیگری مشهور باشند، اما برخی از افراد مشهور همچنین از طریق برندهای زیبایی خود درآمدهای زیادی کسب می کنند و جدا از شهرت شخصیشان برندهای آنها نیز بسیار مشهور است.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، در ادامه با چند برند قدرتمند زیبایی که توسط سلبریتی ها راه اندازی شده و اداره می شود، آشنا میشویم. 

Rihanna

 Rihanna: Fenty Beauty

ریحانا Fenty Beauty را در سال 2017 راه اندازی کرد و 50 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد. 

این کمپانی عظیم تولید محصولات زیبایی پس از گسترش به هشت کشور در سال 2022 در صدر فروش لوازم آرایش قرار گرفت. 

دامنه فعالیت Fenty نیز افزایش یافت زیرا این کمپانی با شعار اصلی خود یعنی « برای همه زنان و همه پوست ها » تولیدات خود را بی نهایت گسترش داد. 

گزارش ها نشان می دهد که ارزش برند فنتی پس از نمایش سه ثانیه ای آن در طول پخش زنده بازی فوتبال آمریکایی به عنوان تبلیغات، 5 میلیون دلار افزایش یافت.

Kylie Jenner

Kylie Jenner: Kylie Cosmetics

لوازم آرایشی کایلی جنر در سال 2014 توسط این ستاره تلویزیونی تاسیس شد و بلافاصله هم ثروت و هم موقعیت او را به عنوان یک تاجر تحت تاثیر قرار داد. 

این برند بیشتر به خاطر محصولات آرایشی خود معروف است. 

جنر در تبلیغ برندخود از طریق رسانه های اجتماعی  در اینستاگرام و تیک تاک بسیار قوی و موفق است.

Cosmetify گزارش می دهد که او بیشترین فالوور برند زیبایی افراد مشهور  را در رسانه های اجتماعی دارد، به طوری که Kylie Cosmetics بیش از 25.6 میلیون دنبال کننده در این پلتفرم دارد. فوربس گزارش می دهد که در سال 2020، او 51 درصد از شرکت را در معامله ای 600 میلیون دلاری به Coty فروخت.

photo_2023-07-20_00-13-18

Selena Gomez: Rare Beauty

قدرت برند زیبایی این خواننده بر "شکستن استانداردهای غیر واقعی " متمرکز است. 

گومز همچنین اهمیت سلامت روان را از طریق طیف وسیعی از محصولات خود با استفاده از عبارات نشاط آور در محصولات برجسته کرده است.

طبق گزارش Cosmetify، Rare Beauty بین فوریه 2022 و ژانویه 2023 نامش بیش از برند هر شخص مشهور دیگری بیشتر در گوگل جست و جو شده  که نشان دهنده افزایش علاقه جهانی به این برند است.

  گومز این برند را در طول همه گیری جهانی در سال 2020 راه اندازی کرد و تنها یک سال بعد، 60 میلیون دلار درآمد کسب کرده بود.

 

ارسال نظر