شناسه خبر : 35817

اختصاصی چابک آنلاین؛

معرفی چند فیلم متفاوت و جذاب برای تماشا در تابستان

معرفی چند فیلم متفاوت و جذاب برای  تماشا در تابستان

تابستان فصل مورد علاقه بسیاری از افراد است و همیشه برنامه ریزی ‌های زیادی برای آن انجام می دهند.

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توان تقریبا بدون هزینه انجام داد، تماشای فیلم‌هایی با حال و هوای مناسب تابستان است. 

فیلم‌های تابستانی برای همیشه ماندگار هستند.

گزینه‌های فراوانی وجود دارد، چه به دنبال فیلم‌های ترسناکی مانند «من می‌دانم چه کردی تابستان گذشته»، چه فیلم‌های کلاسیک مانند «رقص کثیف» یا «کمدی‌های خانوادگی» مانند «تعطیلات ملی لمپون» باشید.

 در اینجا ما لیستی ازفیلم‌های تابستانی جذاب را به شما معرفی می کنیم.

مرگ روی نیل

Death on the Nile (2022)

این فیلم معمایی از ریدلی اسکات، بر اساس رمان آگاتا کریستی در سال ۱۹۷۳ با همین نام، مرگ بر روی نیل”،  درباره مرگ یک شخصیت برجسته در یک کشتی تفریحی است.

 با وجود تمام اسرار مهمانان، کشف اینکه چه کسی ابزار، انگیزه و شجاعت برای ارتکاب جنایت را داشته است، یک راز بسیار پییچیده است.

مهمانان یکی یکی مورد بازجویی قرار می گیرند و هر کدام نشان می‌دهند که چه کینه ای نسبت به مرحوم داشتند. 

دراین فیلم آنت بنینگ، راسل برند، گال گدوت و دیگر نام‌های برتر هالیوود در آن نقش آفرینی می‌کنند.

به دلیل سبک قدیمی‌اش ، این فیلم مورد تحسین قرار گرفت، اما نقدهای متفاوتی هم دریافت کرد.

با این وجود، Death on the Nile برای طرفداران Knives Out ارزش تماشا را دارد، به خصوص که جانسون در مصاحبه های خود گفته است که شخصیت کارآگاه هرکول پوآرو (کنت برانا) بر شخصیت او در این فیلم تأثیر گذاشته است.

مدگ در قطار سریع السیر

Murder on the Orient Express (2017)

فیلم پیش درآمد مرگ در نیل، قتل در قطار سریع السیر شرق نیز بر اساس رمانی به همین نام از آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۴ ساخته شده است. 

این فیلم شخصیت هرکول پوآرو با بازی کنت برانا را نشان می دهد و این بار هم قتل پیچیده دیگری را حل می کند.

این فیلم که توسط ریدلی اسکات  تهیه شده، دارای بازیگران قابل احترام دیگری است از جمله مجموعه ای از نام هایی مانند پنه لوپه کروز، ویلم دفو، جودی دنچ، جانی دپ، جاش گاد، لسلی اودوم جونیورو  میشل فایفر است.

عناصر

Elemental 2023 

این فیلم تابستان ۲۰۲۳ آخرین محصول پیکسار،ق صه‌ای درباره ساکنان شهرهایی است که هر کدام یکی از عناصر بنیادین به حساب می‌آیند و در شهرهای مخصوص خودشان زندگی می‌کنند.

آدم‌های آتشین درشهرآتش، آدم‌های آبی درشهرهای آبی و غیره. شخصیت‌های اصلی این کمدی مهاجرت‌ محور، امبر و وید، آتش ساکن شهر آتش و آب ساکن شهر آب هستند که عملاً نقطه‌ی مقابل یکدیگرند اما وقتی به هم نزدیک می‌شوند می‌بینند نقاط مشترک بسیاری، خیلی بیشتر از آنچه خودشان تصور می‌کردند، با هم دارند. و بعد از این آشنایی نگاهی تازه به زندگی پیدا می‌کنند.

Haunted Mansion  2023

ازجمله بهترین فیلم های تابستان ۱۴۰۲ که توسط کمپانی دیزنی ساخته شده، عمارت متروکه یا Haunted Mansion در ژانر ترسناک و فانتزی است.

این فیلم ماجرای مادر مجرد و پسر 9 ساله‌اش را روایت می‌کند که به عمارتی در نیواورلان نقل مکان می‌کنند.

اما متوجه می‌شوند که خانه توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است. جالب است بدانید عمارت متروکه دومین فیلم ساخته شده از عمارت متروکه دیزنی‌لند محسوب می‌شود که اقتباس شده از انیمیشنی با همین نام و ساخته شده در سال 2003 است که به‌زودی شاهد اکران آن خواهیم بود.

 

ارسال نظر