شناسه خبر : 35435

اختصاصی چابک آنلاین؛

هنرمندان در آمریکا برای گرفتن غرامت از تماشاچیان دست به کار شدند

هنرمندان در آمریکا برای گرفتن غرامت  از تماشاچیان دست به کار شدند

کلی کلارکسون و جاستین تیمبرلیک، دو خواننده مشهور، هوادارانی که در کنسرت‌های زنده، اشیایی را به سمت Bebe Rexha، Ava Max، Pink و Lil Nas X پرتاب ‌کردند را محکوم کردند.

چابک آنلاین،تهمینه منصوری روشن، کلی کلارکسون در دفاع از خوانندگان مطرح و جوانی که اخیرا از سوی هواداران مورد آزار قرار گرفتند، مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر انجام داده است. 

او، یادآوری می‌کند که خودش مجبور شده  در یک کنسرت با چشمان بسته آواز بخواند زیرا یکی از طرفداران روی صحنه به او هجوم آورد. 

همچنین یکی دیگر از آ‌ن‌ها چیزهایی را به سمت او پرت کرده‌است. 

کلارکسون گفته که «تا به امروز نمی‌دانم چگونه پلیس[این شخص را دستگیر نکرده است]». "آنها یک طرفدار دوست داشتنی بودند که می خواستند من را در آغوش بگیرند ولی نحوه انجام آن را بد انتخاب کردند."

او ‌افزود: «وقتی چشمانت بسته است و آواز می‌خوانی و در این فضا آسیب‌پذیر می‌شوی. وقتی آن شخص به من حمله کرد این واقعاً برای من تجربه خوبی نبود.»

سناریوهای مشابهی در طول سال‌ها در برنامه‌های زنده تکرار شده‌اند. 

اما در هفته‌های اخیر همه چیز تغییر کرده و هنرمندان در حین اجرا به شدت مورد آزار قرار گرفته‌اند. 

از کنسرتی که در آن تلفن همراه را به سمت Bebe Rexha پرتاب شد تا تماشاگری که با عجله به صحنه می‌رود تا “آوا مکس”  را کتک بزند. 

مورد دیگری از این اتفاق در شب افتتاحیه تور، به تازگی اتفاق افتاد. 

“دریک”  ناگهان در بازویش دردی را حس کرد و لحظاتی بعد متوجه شد که یکی از طرفداران گوشی را به سمت او پرتاب کرده است. 

بیلی آیلیش در طول کنسرت هایش حوادث مختلفی داشته است. 

از پرتاب اشیاء توسط طرفداران به سمت او روی صحنه گرفته تا فردی که هنگام نزدیک شدن به جمعیت برای آواز خواندن، گردن او را گرفت و فشار داد. 

ایلیش گفت: «هیجان باعث می‌شود گاهی اوقات، برخی افراد کمی نادان باشند .

حتی ادل هم در این گفتگو شرکت کرد و اخیراً به طرفدارانش در محل اقامتش در لاس وگاس هشدار داد: «لعنتی جرات داری. جرات کن یه چیزی به من پرت کنی! آیا دقت کرده‌اید که مردم چگونه آداب نمایش را در آمریکا فراموش می‌کنند؟» 

هاروی میسون جونیور - رئیس و مدیر عامل آکادمی ضبط و تهیه کننده و ترانه سرا که با بیانسه، جاستین تیمبرلیک و آرتا فرانکلین کار کرده است، اقدامات طرفداران را "بسیار تاسف بار" خواند.

رکسا خواننده دیگری که حادثه وحشتناکی برایش اتفاق افتاد، پس از حادثه تصویر چشم کبود خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد ونوشت: "من خوبم."

رکسا بلافاصله با حمایت در رسانه های اجتماعی مواجه شد و دوستانی مانند کیتی پری و کوی لیری او را تشویق کردند. 

دمی لواتو نوشت:"من خیلی متاسفم که این اتفاق برای شما افتاد."

photo_2023-07-09_10-01-17

پس از تمام این اتفاقات حالا خوانندگان به این اوضاع معترض هستند و از کمپانی‌ها و تهیه کنندگان موسیقی خواستند تا برای این شرایط پروتکلی در نظر بگیرند و همچنین برای خسارت‌های وارده به آن‌ها غرامت پرداخت کنند.

ارسال نظر