شناسه خبر : 48070

صدور پروانه ساختمانی ۳ ماهه می‌شود

صدور پروانه ساختمانی ۳ ماهه می‌شود

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: طبق برنامه هفتم مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی باید به سه ماه کاهش یابد که امسال با مشارکت مردم و همکاری شهرداری در بافت‌های فرسوده اجرایی می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد آیینی مدیرعامل شرکت عمران باز آفرینی شهری از  کاهش مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی با مشارکت مردمی در طرح نوسازی بافت های فرسوده خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است و در قالب برنامه هفتم مدت زمان صدور پروانه های ساختمانی به سه ماه کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: امسال از طریق مشارکت‌های مردمی و با همت بخش خصوصی و فرهنگ سازی برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید برای امسال در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس شعار سال ۱۴۰۳ و با تاکید رهبر انقلاب قصد داریم نوسازی در بافت فرسوده را با کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش مشارکت مردم انجام دهیم. 

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال در قالب طرح شهید باکری رشد ۵۰ درصدی در نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را شاهد خواهیم بود و مطابق برنامه قرار است ۱۵۰ هزار واحد فرسوده در کشور نوسازی شوند.

ارسال نظر