شناسه خبر : 39637

نیاز نوسازی ناوگان حمل و نقل بین‌شهری ۳هزار میلیارد تومان است

نیاز نوسازی ناوگان حمل و نقل بین‌شهری ۳هزار میلیارد تومان است

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سازمان راهداری باید منابع درآمدهای خود را افزایش دهد تا بتواند بخشی از هزینه‌های نگهداری راه‌ها را از محل درآمدهای سازمان تأمین کند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا،  «داریوش امانی» در نشست مجمع عمومی سازمان با بیان این که فعالیت‌های راهداری زمستانی آغاز شده است، تأکید کرد: سازمان باید منابعی از درآمدهای خود را افزایش دهد تا بتواند بخشی از هزینه‌های نگهداری راه‌ها را از محل درآمدهای سازمان تأمین کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برای نوسازی ناوگان راهداری به ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: طبق توافق این سازمان با وزیر راه و شهرسازی، مقرر شده است بخشی از نوسازی ناوگان راهداری از ظرفیت قانون بودجه کشور و بخشی هم از منابع داخلی این سازمان تأمین شود.

نیاز نوسازی ناوگان حمل و نقل بین‌شهری ۳هزار میلیارد تومان است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تأکید بر این که دولت باید در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری، برای بخش خصوصی جذابیت ایجاد کند، بیان کرد: برای نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری تا پایان سال به ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و دولت باید با اختصاص تسهیلات کم بهره برای نوسازی ناوگان به بخش مسافری، تا حدی این کمبود ناوگان را جبران کند.

در جلسه مجمع عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کلیات بودجه ۱۴۰۳ و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب شد. گفتنی است در این جلسه، دستورالعمل حمایت از راهداران آسیب دیده و فوت شده در حین عملیات راهداری به تصویب مجمع عمومی سازمان رسید.

ارسال نظر