شناسه خبر : 38347

نظارت کامل سازمان راهداری بر قیمت های بلیت اتوبوس

نظارت کامل سازمان راهداری بر قیمت های بلیت اتوبوس

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: مسافران بلیت اتوبوس را اینترنتی و یا از طریق خود شرکت‌های حمل و نقل مسافری خریداری کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقر جوان گفت: نظارت کامل بر روند فروش بلیت اتوبوس در تمامی پایانه های مسافری و سکوهای فروش اینترنتی وجود دارد و اجازه تخلف و یا گران فروشی در حوزه بلیت اتوبوس به هیچ بخشی داده نمی شود و سازمان راهداری بر تمامی فروش بلیت ها در این حوزه نظارت کامل دارد.

به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری  نظارت بر روی قیمت های بلیت اتوبوس بین شهری دارد و همواره هم به مسافران توصیه می شود که خرید اینترنتی داشته باشند و یا از شرکت های حمل و نقل مسافری خرید کنند تا مشکلی از لحاظ قیمتی ایجاد نشود.

او افزود: در صورتی که مسافران شاهد گران فروشی و یا دریافت اضافه مبلغ از سوی رانندگان و شرکت ها بودند سریع به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کنند تا در کمیسیون مطرح و مبلغ اضافه دریافت شده برگشت داده شود.

باقرجوان تاکید کرد: سرویس های فوق العاده برای مسیر مشهد تا پایان هفته وجود دارد و مشکلی از لحاظ کمبود ناوگان وجود ندارد.

ارسال نظر