شناسه خبر : 49170

اختصاصی چابک آنلاین؛

بهترین لباس برای دویدن ورزشکاران حرفه ای چقدر قیمت دارند؟

بهترین لباس برای  دویدن ورزشکاران حرفه ای چقدر قیمت دارند؟

لباس های دویدن یک مکمل ضروری برای کمد لباس هر دونده به شمار میروند.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، آنها نه تنها در شرایط سردتر گرما و راحتی را فراهم می کنند، بلکه می تواند عملکرد را با سبک بودن و متناسب بودنشان برای هر دونده افزایش دهند.

علاوه برلباس های معمولی با درجات مختلف عایق، لباس های گرم کننده نیز برای عایق کردن بدن شما از دمای خارج طراحی شده است. 

به غیر از این دو مورد، لباس های کوتاه یا ¾ نیز در بازار وجود دارد که برای کسانی که می خواهند در هوای گرم به سرعت بدوندمناسب است. 

در گزارش زیر،ما بهترین لباس های موجود در بازار را برای شما بررسی کرده ایم که با خیال راحت پول خود را برای داشتن یک لباس خرج کنید.

Soar WoolTech

175 پوند

شما می توانید با این لباس بدون اینکه سنگینی احساس کنید به راحتی بدوید و بدن خود را از دمای سرد و گرم بیرون عایق نگه دارید. 

On Tights Long

55 پوند 

لباس های On که برای شرایط سردتر ساخته شده و تناسب مجلل نرم و کششی را ارائه می‌کند که در طول مسیرهای طولانی‌تر راحت می‌ماند. 

دارای زیپ استاندارد مچ پا و جیب شیار بزرگ در عقب است.

HeatGear® Under Armour

31 پوند 

همانطور که از نام آنها پیداست، این لگ ها طوری طراحی شده اند که پاهای شما را به راحتی  در شرایط زمستانی زیبا و گرم نگه می دارند.

 آنها نیز عرق گیر هستند و دارای یک جیب با اندازه مناسب در پای راست برای وسایل ضروری شما هستند.

New Balance Accelerate Tight

75 پوند 

این لباس مناسب برای دویدن طراحی شده تا رطوبت را از بین ببرد و به شما کمک کند خنک و خشک بمانید. 

اینلباس از مواد با کشش بالا ساخته شده تا تجربه دویدن بدون مقاومت را ارائه دهند، در حالی که دو جیب کمربند می توانند کلیدها و کارت شما را حمل کنند.

dhb Run Tech Tights 2

30 پوند 

لباس Run Tech با داشتن دو جیب برای ذخیره‌سازی امتیاز بالایی دارد، در حالی که ویژگی‌های رطوبت‌گیر آن‌ها در گردش‌های طولانی‌تر نیز مفید خواهد بود. 

پارچه دارای کشش چهار طرفه است که به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید، در حالی که یک بند کشی امکان تناسب شخصی را فراهم می کند.

 

ارسال نظر