شناسه خبر : 46907

آنچلوتی، من عاشق کارم و رئال مادرید هستم

آنچلوتی، من عاشق کارم و رئال مادرید هستم

رئال مادرید امشب از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش است در حالی که سه هفته پیش در زمین حریف با گل براهیم دیاز پیروز شد. رئال با یک مساوی نیز راهی دور بعد می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین، کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «این فرصت مهمی برای پیشروی در رقابتی مهم مثل لیگ قهرمانان است. ما باید بهترین نسخه خود را به نمایش بگذاریم زیرا هنوز کار تمام نشده است. ما باید از دقیقه اول تا پایان در بهترین سطح خود بازی کنیم.»

داوری‌ها در سطح بین‌المللی در قیاس با لالیگا: «در چنین مسابقه‌ای هرگز آرامش وجود ندارد. ما باید در این رقابت‌ها به دنبال رویاپردازی باشیم. دوست دارم بعد از بازی اصلاً به داور و عملکرد او فکر نکنم.»

شرایط بلینگام بعد از اخراج برابر والنسیا: «من در مورد این موضوع با او صحبت نکرده‌ام، اگرچه آرام هستیم زیرا او هیچ توهینی به داور نکرده است.»

افت رودریگو: «او متعهد و در خدمت تیم بازی می‌کند اگرچه در تمام‌کنندگی و گلزنی چندان موفق نیست. رودریگو در زمین برای کمک به تیم تلاش می‌کند.»
زوج دفاع میانی: «من هنوز در مورد ترکیب تردید دارم و قرار نیست سرنخی بدهم. زوج شوامنی و رودیگر برابر والنسیا به این دلیل بود که ناچو کمی مصدوم بود. حالا ناچو خوب است و احتمالاً به پستش برگردد.»

رئال تیمی متشکل از جوانان: «نکته کلیدی این است که من بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارم که می‌خواهند یاد بگیرند و پیشرفت کنند و بخشی از این باشگاه باشند. آنها هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا عملکرد خوبی داشته باشند و به تیم کمک کنند.»

وضعیت روحی شوآمنی بعد از مصدوم کردن دیاخابی: «ما با او صحبت کرده‌ایم و از اتفاقی که افتاده بسیار متأسفیم. اما می‌دانیم که با صبوری و تلاش، دیاخابی باز خواهد گشت. مصدومیت‌ها در فوتبال زیاد است. ما با اطمینان و با اشتیاق منتظریم و برایش آرزوی بهترین‌ها را داریم.»

وی ای آر: «من واقعاً نمی‌دانم با این تکنولوژی فوتبال بهتر شده یا بدتر و نظر دادن دشوار است.»

لایپزیش: «ما این را می‌دانیم و فکر می‌کنم آماده‌ایم تا بهتر از بازی رفت کار کنیم. لایپزیش در انتقال از دفاع به حمله بسیار خطرناک است. امشب رودیگر را داریم و فقط یک مسابقه کامل باعث پیروزی ما می‌شود.»

رضایت شغلی و آینده: «این یک مبحث بسیار گسترده است. من کارم را خیلی دوست دارم، به خصوص اینجا در رئال مادرید. شغل من بیشتر رنج است تا خوشبختی، زیرا باید روی مسائل زیادی درگیر باشید. در اطراف شما افرادی هستند که حتی بعد از پیروزی خوشحال نیستند و این روی شما تأثیر می‌گذارد. گاهی یک بازیکن از نیمکت‌نشینی ناراضی است و مربیان در این شرایط سخت و رنج‌آور تنها هستند ولی شادی را می‌توان با دیگران تقسیم کرد. من در بهترین تیم دنیا حضور دارم، ولی... .»

ویدئوهای انتقادی تلویزیون رئال علیه داوران: «این آزادی بیان است. آنها نظر خود را بیان می‌کنند همان‌طور که شما آزادید چیزی که می‌خواهید را بگویید.»

ارسال نظر