شناسه خبر : 45404

لامین یامال فرشته نجات ژاوی شد

لامین یامال فرشته نجات ژاوی شد

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و چهارم فوتبال اسپانیا برابر تیم گرانادا متوقف شد تا فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول بیشتر شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، هفته بیست و چهارم لالیگا شب گذشته با توقف شاگردان ژاوی هرناندز برابر تیم رده نوزدهمی گرانادا پیگیری شد. در این دیدار که با تساوی سه بر سه به پایان رسید آبی اناری‌ها در دقایق پایانی از شکست گریختند تا با ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بمانند. گل نخست این دیدار در دقیقه ۱۴ برای تیم بارسلونا به ثمر رسید.

این گل توسط لامین یامال روی پاس ژائو کانسلو وارد دروازه حریف شد اما این پایان کار نبود بلکه گرانادا با یک کامبک حساب شده موفق شد نتیجه را ۲ بر یک کند.

گل نخست گرانادا در دقیقه ۴۳ توسط ریکارد سانچز وارد دروازه شاگردان ژاوی شد. گرانادا همچنین در دقیقه ۶۰ توسط فاکوندا پلیستری به گل رسید تا در آستانه یک برد بزرگ در برابر یاران ژاوی قرار گیرد.

هر چند که شاگردان ژاوی در دقیقه ۶۳ و با گلزنی رابرت لواندوفسکی موفق به بازگشت به بازی‌شدند اما ایگناسی میکل بازیکن تیم گرانادا در دقیقه ۶۶ گل برتری را به ثمر رساند تا ژاوی در آستانه یک شکست دیگر قرار گیرد. تلاش بازیکنان بارسلونا برای فرار از شکست در دقیقه ۸۱ به ثمر نشست و لامین یامال موفق شد در این بازی دبل کند.

با این تساوی بارسلونا با ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفت. در این جدول رئال مادرید با ۶۱ امتیاز صدرنشین و خیرونای ۵۶ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

ارسال نظر