شناسه خبر : 44197

رئال مادرید همیشه از داوری سود برده است!

رئال مادرید همیشه از داوری سود برده است!

خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا نسبت به جنجال‌های بازی رئال مادرید و آلمریا واکنش نشان داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، پس از جنجال‌های داوری بازی رئال مادرید و آلمریا که با واکنش گسترده رقبای رئال مادرید رو به رو شد و ژاوی، سرمربی بارسلونا هم به این مسئله پرداخت، حالا نوبت به خوآن لاپورتا رسید تا درباره این موضوع صحبت کند.

خوان لاپورتا گفت: فقط درباره بازی روز یکشنبه نیست، ما این موضوع را آنالیز کرده‌ایم و رقیب ما (رئال مادرید) از تصمیمات داوری سود برده است. ما به آن عادت کرده‌ایم. ما همیشه با این موضوع مبارزه می‌کنیم. اما این بار آن‌ها خیلی آشکار این کار را انجام دادند و به همین دلیل شکایت رسمی ما از فدراسیون بود.

لاپورتا ادعا کرد که تصمیمات داور به نفع رئال مادرید "خیلی واضح" بوده و او نگران روحیه بازیکنانش است.

او در ادامه گفت: جدا از این واقعیت که در هر دو گل مادرید خطا انجام شد، در گل لغو شده آلمریا، جود بلینگام را دیدم که پیراهن بازیکن حریف را گرفت. برای ما که فوتبال بازی کرده‌ایم، جزئیاتی وجود دارد. وقتی بلینگام روی زمین است، به طرف‌ داور نگاه می‌کند و انگار می‌گوید «ببینم فریبش داده‌ام یا نه.» و بازی ادامه می‌یابد. بنابراین شکایت یک راهکار قانونی برای من است. تیم ما خوب کار می‌کند. من مطمئن هستم که شما ثمرات آن را از نظر بازی و نتایج در زمین خواهید دید. اما مطمئناً دیگر نمی‌توانید با تصمیم‌هایی مانند تصمیم‌های یکشنبه گذشته (در برنابئو) رقابت را خراب کنید.

لاپورتا صحبت‌هایش را با این جمله به پایان رساند: در حال حاضر یک سری امتیاز وجود دارد که رقیب ما با بهره‌مندی از تصمیمات داوری به آنها دست یافته است!

 

ارسال نظر