شناسه خبر : 39666

ستاره آرسنال از مستند دیوید بکام الگو می‌گیرد!

ستاره آرسنال از مستند دیوید بکام الگو می‌گیرد!

دکلان رایس فاش کرد که چگونه با تماشای مستند اخیر دیوید بکام از شیوه گلزنی او در دیدار شب گذشته مقابل چلسی استفاده کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، دکلان رایس اعتراف کرده که با الهام گرفتن از دیوید بکام در دیدار آرسنال مقابل چلسی یک گل دیدنی به ثمر رسانده است. آرسنال در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس در استمفوردبریج ۲ بر صفر عقب افتاده بود که رایس موفق شد از اشتباه رابرت سانچس، دروازه‌‎بان حریف بهترین استفاده را ببرد.

پاس اشتباه دروازه‌بان چلسی به رایس رسید و او از فاصله زیاد با محوطه جریمه با شوتی دقیق توپ را وارد دروازه کرد. دقایقی بعد لئاندرو تروسارد گل دیگری برای توپچی‌ها به ثمر رساند و بازی در نهایت ۲ بر ۲ به تساوی رسید.

ستاره انگلیسی توضیح می‌دهد که پس از تماشای گل معروف دیوید بکام از وسط زمین به ویمبلدون، در مستند اخیری که از اسطوره منچستریونایتد ساخته شده، از آن الگو برداری کرده است.

رایس درباره گل زیبایی که مقابل چلسی به ثمر رساند، گفت: همه درباره مستند بکام صحبت می‌کردند و من شب قبل از بازی برای اولین بار آن را تماشا کردم. بخشی از آن مربوط به گلی است که به ویمبلدون زد و من خیلی به آن علاقه پیدا کردم. الان به این فکر می‌کنم که عجیب بود شب قبل از بازی آن مستند را دیدم و مقابل چلسی اینطور گل زدم. این یک گل ویژه برای بازگشت ما بود، شما باید به شوت زدن ادامه دهید، اگر شوت کنید، گل می‌زنید.

 

ارسال نظر