شناسه خبر : 37275

اختصاصی چابک آنلاین؛

بی خبری دختر قهرمان جهان از مرگ پدر

بی خبری دختر قهرمان جهان از مرگ پدر

اولگا کارمونا ستاره فینال جام جهانی زنان پس از گلزنی در این رقابت و رساندن تیمش به جام، گلش را به مادر یکی از دوستانش که به تازگی فوت کرده بود تقدیم کرد، آن هم بدون اینکه بداند پدرش را از دست داده است!

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، او، با ضربه پای چپ فراموش نشدنی مقابل سوئد اسپانیا را به فینال رساند و مانند اینیستا مقابل انگلیس با یک گل اسمش را در کتاب تاریخ فوتبال نوشت. 

او به محض گلزنی در دقیقه 28، به سرعت پیراهنش را بالا برد تا گل را به "مرچی" مادر یکی از دوستانی که به تازگی فوت کرده بود تقدیم کند. 

اما چیزی که اولگا کارمونا نمی دانست این است که پدرش نیز چند روز قبل از فینال فوت کرده بود. 

خانواده و دوستانش این قضیه را از او پنهان کرده بودند تا روی وضعیت روحی این بازیکن تاثیری نگذارد. 

اولگا بعد از بالا بردن جام و بعد از بازی، خبر فوت پدرش را دریافت کرد و در پیامی احساسی در توییتر برای پدرش نوشت:« بدون اینکه بدانم، قبل از شروع بازی ستاره خودم را داشتم. 

می دانم که تو به من قدرت دادی تا به چیزی منحصربفرد برسم. می دانم که تو حضور داشتی. امیدوارم امشب به من افتخار کرده باشی، در آرامش بخواب بابا.»

اولگا نقش اصلی تیم ملی اسپانیا در نیمه نهایی و فینال این رقابت ها بود و موفق شد که جایزه بهترین بازیکن زمین را در فینال به دست آورد. 

مادر، برادر و روانشناس این بازیکن برای دیدن بازی در محل برگزاری فینال حاضر بودند تا این بازیکن را در شاید مهم ترین بازی دورانش تنها نگذارند. 

همانطور که مشخص شد به جز خود بازیکن، فدراسیون فوتبال اسپانیا تا بعد از فینال، از مرگ پدر اولگا بی خبر بود. 

نهاد تحت ریاست لوئیس روبیالس به صورت رسمی به بازیکن تسلیت گفت و همچنین هیچ یک از هم تیمی های بازیکن از این اتفاق با خبر نبودند. 

دقایقی بعد باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای در وب سایت خود به این بازیکن فوتبال و بستگان وی تسلیت گفت. 

مادرید در بیانیه خود نوشت:«باشگاه رئال مادرید، رئیس و هیئت مدیره آن عمیقاً از مرگ پدر بازیکن ما اولگا کارمونا ابراز تاسف می کند. 

باشگاه می خواهد به اولگا، خانواده و همه عزیزانش تسلیت بگوید و محبت خود را ابراز کند. در آرامش باشید.»

 

ارسال نظر