شناسه خبر : 34677

اختصاصی چابک آنلاین؛

سریال فرانسوی و رئال مادرید به فصل آخر رسید؟

امباپه ۱۵۰ میلیون !

سریال فرانسوی و رئال مادرید به فصل آخر رسید؟

طبق شایعات، اگر امباپه با پی اس جی تمدید نکند فروخته خواهد شد و باشگاه روی او ۱۵۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، خبرتمدید نکردن امباپه مثل بمب در پاریس پیچید، به طوری که فقط دو راه روبروی باشگاه قرار داد، یا او را همین تابستان بفروش و تیم را بساز، یا او را 2024 رایگان از دست بده!

چیزی که مشخص است سران این تیم دیگر درها را به روی بازیکن نمی‌بندند و سناریوی این تابستان با دو سال پیش زمانی که بازیکن به دفتر الخلیفی رفت تا از او بخواهد اجازه رفتنش به رئال مادرید را بدهند کاملا متفاوت است.

اما نه تنها این درخواست رد شد بلکه در می 2022 قراردادش را نیز تمدید کردند. 

یک روز پس از پخش آخرین قسمت از این سریال، این بازیکن تصمیم گرفت بیانیه کوتاهی به خبرگزاری فرانسه بدهد و اطمینان داده  که هیچ وقت برای تمدید قرارداد با پاریس مذاکره نکرده و این نامه صرفا جهت رسمی کردن تصمیمش بود.

او در 15 جولای 2022 به صورت شفاهی به باشگاه اعلام کرد که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد. 

جنگ امباپه و پاری سن ژرمن به اوج خود رسیده است. 

این مهاجم که در موقعیت های مشابه دیگر نمی خواست قدمی به جلو بردارد، تصمیم گرفت برای یافتن راه حلی برای آینده خود، سران تیم را تحت فشار قرار دهد. 

دوحه که حسابی از دست ستاره تیم خود عصبانی است حالا تصمیش را گرفته؛ اگر پیشنهاد خوبی برای امباپه برسد با رفتن او مخالفت نمی کند، رقم مد نظر سران باشگاه 150 میلیون یورو است. 

البته از آنجایی که رابطه با رئال مادرید، محتمل ترین مقصد بازیکن، خوب نیست این رقم می‌تواند بیشتر هم باشد که باز هم بعید است فلورنتینو با این مورد مشکلی داشته باشد. 

پاریس هیچ راه دیگری برای حفظ بازیکن خود ندارد و باید در روزهای آینده تصمیم نهایی را بگیرد.

باشگاه مثل دو سال پیش دیگر در این معامله دست بالا را ندارد و همه جهان با خبر شده‌اند که سوپر استار فرانسوی قصد تمدید با این تیم را ندارد و قضیه زمانی بدتر می‌شود که این بازیکن از جولای 2022 تصمیم به تمدید نکردن گرفته است!

 همانطور که منبع فرانسوی، لپاریزین اعلام کرده با وجود تاکید بازیکن به ماندن در پاریس، امباپه در صورت جدایی از این تیم فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند و هیچ تیم دیگری در هیچ نقطه از دنیا شانس داشتن او را ندارد. 

رفتن کریم بنزما به عربستان سعودی نیز شرایط را به سود امباپه تغییر داده و ملی پوش فرانسوی به خوبی می‌داند که حالا مثل یک سوپراستار می تواند پا به سانتیاگو برنابئو برنامه بگذارد. 

او یکی از ستاره های اصلی و رهبر خط حمله تیم خواهد بود.

از سویی روزنامه پاریس قاطعانه تأیید می کند که این انتقال "هیج وقت به این اندازه نزدیک نبوده است".

پاریس در فاصله سه روز تا باز شدن نقل و انتقالات تابستانی باید در سریع ترین زمان ممکن تصمیم گیری کند. 

همه چیز نشان دهنده این است که کیلیان در تصمیم خود قاطع است و پی اس جی باید هر چه زودتر بین رایگان شدن یا فروش این بازیکن برای شروع پروژه جدید خود، یک گزینه را انتخاب کند. 

شاید بعد از سال ها، در هفته های پیش رو شاهد پایان سریال امباپه و مادرید باشیم.

 

ارسال نظر