شناسه خبر : 33936

اختصاصی چابک آنلاین ؛

منچستر سیتی رئال مادرید را نقره داغ کرد

منچستر سیتی رئال مادرید را نقره داغ کرد

بردن رئال مادرید در جامی که متخصص آن هستند حال و هوای خاص خودش را دارد، مخصوصا اگر اینکار توسط منچستر سیتی انجام شده باشد که فصل گذشته طی یک درام توسط سفید پوشان حذف شده بود.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، منچسترسیتی با نتیجه 4-0 (در مجموع 5-1) رئال مادرید را شکست داد تا با اینترمیلان فینال لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند.

بازی کاملا یک طرفه آغاز شد و در اتحاد مملو از تماشاگر، تیبو کورتوا اولین سیو در کلاس جهانی خود را پس از 13 دقیقه انجام داد تا ضربه سر ارلینگ هالند به دنبال ارسال دقیق جک گریلیش را از دروازه دور کند.

در دقیقه 22، باز هم کورتوا بود که مانع گلزنی نروژی شد. 

با این حال، شاگردان پپ گواردیولا تنها یک دقیقه بعد با لطف برناردو سیلوا به موفقیت دست یافتند و دروازه کهکشانی ها را باز کردند.

کوین دی بروینه با یک پاس حساب شده، سیلوا را در موقعیت قرار داد و پرتغالی قفل دروازه کورتوا را شکست.

تونی کروس کمی بعد نزدیک بود که نتیجه را به تساوی بکشاند که توپ تند و تیز او از راه دور به تیر  افقی دروازه برخورد کرد. 

اما باردیگر این سیلوا بود که گل خود و سیتی را بعد از 37 دقیقه به ثمر رساند.

در نیمه دوم رئالی ها نتوانستند موقعیت خطرناکی روی گل ادرسون ایجاد کنند و ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی سیتی روی اشتباه میلیتائو به گل سوم رسید.

اما این پایان کار نبود و در وقت های اضافه جولیان آلوارز با یک گل نتیجه بازی را ۴-۰ و در مجموع ۵-۱ کرد

منچسترسیتی با این برد دومین فینال تاریخ باشگاهش را تجربه خواهد کرد و این تنها جامی است که پپ موفق نشده با سیتیزن ها کسب کند.

شاگردان گواردیولا در آستانه کسب سومین عنوان پیاپی لیگ برتر هستند، به فینال جام حذفی رسیده اند و اکنون فرصت طلایی برای رقابت برای کسب سه گانه تاریخی دارند. 

برای گواردیولا، فینال این رقابت ها بسیار مهم است، زیرا او اکنون این شانس را دارد که برای اولین بار از سال 2011 (با بارسلونا) جام را بالای سر ببرد.

این سرمربی اسپانیایی در دوران حضورش در آلمان با بایرن مونیخ نتوانست آن را به دست آورد و تاکنون نتوانسته  آن را با سیتی به دست آورد، اما همه چیز می تواند در 20 خرداد در استانبول تغییر کند.

 

ارسال نظر