شناسه خبر : 33677

فینالیست در دربی ایتالیا مشخص خواهد شد؛

آیا دوران شکوه سری آ بازگشته است؟

آیا دوران شکوه سری آ بازگشته است؟

ژوزه مورینیو یکسال پس از قهرمانی در لیگ کنفرانس حالا در فینال لیگ اروپا حضور دارد.

چابک آنلاین ، ایمان گودرزی، ازسوی دیگر فیورنتینا در نیمه نهایی لیگ کنفرانس است و در حالی که نمی دانیم برنده این رقابت کدام تیم خواهد بود، یکی از باشگاه های میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا مسابقه خواهد داد. 

شش سال پس از شکست یوونتوس مقابل رئال مادرید در فصل 17-2016، ایتالیا بار دیگر نماینده ای در فینال بزرگترین رقابت باشگاهی اروپا خواهد داشت.

هم برای آث میلان و هم اینترمیلان،از آخرین باری که در رده های بالای اروپا دیده شده‌اند، مدت زیادی می گذرد. 

روسونری اولین بار از فصل 07-2006 به نیمه نهایی رسیده‌اند و در دوبار آخری که به این مرحله رسیده بودند از راهیابی به فینال بازماندند (مقابل بارسلونا در فصل 06-2005 و منچستریونایتد در فصل 07-2006).

برای اینتری ها این سومین نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درتاریخ آنهاست.

آنها یک بار در فصل 2002/03 مقابل میلان از راهیابی به فینال بازماندند و یکبار در فصل 2009/10 بعد از برد بارسلونا با قاطعیت قهرمان شدند. 

این پنجمین باری است که میلان و اینتر در رقابت‌های اروپایی مقابل هم قرار می‌گیرند و میلان در چهار بازی قبلی شکست نخورده است (2 برد 2 تساوی). 

آنها قبلاً در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 03-2002 با هم دیدار کردند و میلان با گل های خارج ازخانه به فینال صعود کرد (در مجموع 1-1).

دو تیم این فصل در سه نوبت در تمام رقابت‌هابه مصاف هم رفته‌اند و در حالی که میلان در دیدار سپتامبر گذشته 3-2 پیروز شد، اینتر هر دو بازی آخر را برد (3-0 در سوپرکاپ ایتالیا و 1-0 در سری آ). 

می توان گفت که هر دو طرف به خاطر عملکرد خوب دفاعی که داشتند به این مرحله رسیده‌اند.

میلان در 6 بازی اخیر خود در این رقابت ها تنها یک گل دریافت کرده است، آن گل هم در دقیقه 93 در آخرین بازی مقابل ناپولی رخ داد. 

ازطرف دیگر اینتر نیز قوی در این زمینه قوی ظاهر شده است. 

آنها دراین فصل از 10 بازی خوددرلیگ قهرمانان اروپا در 6 بازی از 10 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند و نراتزوری تنها یکی از شش بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا را باخته است (3 برد 2 تساوی) و در این روند چهار بازی دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند.

ترکیب احتمالی میلان

مانیان؛ کالابریا، توموری، کیائر، هرناندز؛ تونالی، کرونیچ; سالماکرز ، بناکر، براهیم دیاز؛ ژیرو

ترکیب احتمالی اینترمیلان

اونانا؛ دارمیان، آچربی، باستونی؛ دامفریس، بارلا، چالهان اوغلو، مخیتاریان، دیمارکو؛ مارتینز، لوکاکو

 

ارسال نظر