شناسه خبر : 39138

تصادف زنجیره ای در محور سبزوار _ میامی

تصادف زنجیره ای در محور سبزوار _ میامی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور سبزوار-میامی خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حادثه دو نفر در دم جان باختند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، علیرضا باغبان، ضمن بیان اینکه نیمه‌های شب وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۱۲۷ محور سبزوار به میامی به جمعیت هلال احمر گزارش شد، ابراز کرد: بلافاصله اکیپی از پایگاه هلال احمر شهرستان میامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه بین سه خودروی کامیونت و پراید و تریلی به وقوع پیوست، افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است که توسط پلیس راه اعلام خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه دو نفر در دم جان سپردند، ابراز داشت: عملیات رها سازی برای متوفیان انجام و پیکر آن‌ها به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

باغبان بابیان اینکه این حادثه دو مصدوم نیز بر جای گذاشت، در ادامه تصریح کرد: مجروحان حادثه نیز برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: متأسفانه خستگی و خواب آلودگی عمده‌ترین دلایل بروز این سوانح تلخ رانندگی هستند که رانندگان را به استراحت به موقع و داشتن خواب کافی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دعوت می‌کنیم.

 

ارسال نظر