شناسه خبر : 32448

انتقال ۵۱۵ نفر به مراکز درمانی در ۶ روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز

انتقال ۵۱۵ نفر به مراکز درمانی در ۶ روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز

سخنگوی طرح ملی امدادونجات نوروزی هلال احمر از انتقال ۵۱۵ نفر به مراکز درمانی در شش روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ١٤٠٢ خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، وحید سلیمی در تشریح عملکرد سازمان امداد و نجات در طرح ملی امداد و نجات از ٢٤اسفند ١٤٠١ تا اول فروردین١٤٠٢ گفت: در مجموع در این مدت ١٢١٥ مورد عملیات و ارایه خدمات انجام شده که از این تعداد ۶۴۲ مورد جاده ای، ۳۶ مورد جوی، ۲۹ مورد کوهستانی و هشت مورد در محیط های آبی بوده است.

وی افزود: در همین مدت امدادرسانی به 15 هزار و 645 نفر انجام شده است و اسکان اضطراری برای ۴۸۲ نفر، درمان در محل برای ٦٤٠٤نفر، انتقال به مناطق امن برای ۴۴ نفر، عملیات نجات فنی ۱۱۹ مورد، رهاسازی مصدوم در سوانح جاده ای برای ۱۳۸ نفر و تست قند و فشارخون برای 7300 نفر انجام شده است.

سخنگوی طرح ملی امدادونجات نوروزی هلال احمر با اشاره به اینکه در شش روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروز ١٤٠٢، ۵۱۵ نفر به مراکز درمانی منقل شده اند، گفت: بیشترین عملیات امداد و نجات در استان های کشور به ترتیب در استان مازندران با ٧٧ مورد، اصفهان با ٧٤ مورد و فارس با ٥٥ مورد بوده است.

ارسال نظر