شناسه خبر : 34412

اختصاصی چابک آنلاین؛

قرار شام دوباره شکیرا با قهرمان فرمول یک

قرار شام دوباره شکیرا با قهرمان فرمول یک

کمتر از یک ماه پیش پس از مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی، شایعات دوستی شکیرا با راننده مرسدس، لوئیس همیلتون بعد از قرار آنها در رستوران کیپریانی واقع در آمریکا، بر سر زبان ها افتاد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، حال بار دیگر با دیده شدن این زوج در حال شام خوردن بعد از گرندپری اسپانیا این شایعات بار دیگر قوت گرفت. 

شکیرا در بارسلونا

شکیرابه همراه فرزندانش ساشا و میلان به بارسلونا رسید و از این فرصت برای دیدن گرندپری اسپانیا که در کاتالونیا برگزار شد، استفاده کرد. جایی که همیلتون پس از مکس ورشتاپن دوم شد. 

از آنجایی که آنها چندین بار پس از مسابقه در میامی با هم دیده شدند، شایعات دوستی بین شکیرا و همیلتون به شدت افزایش یافته است.

به تازگی و  پس از انتشار عکس هایی در شبکه های اجتماعی، که خواننده کلمبیایی در کنار راننده انگلیسی حضور داشت دوباره نام آنها بر سر زبان ها افتاد. 

البته آنها تنها نبودند، زیرا در این شام، نوازنده و تهیه کننده کانادایی دانیل سزار، خواننده و ترانه سرای سودانی مصطفی و دوست نزدیک کندال جنر در رستوران ال پارکو، رستوران ژاپنی معروف شهر، نیز حضور داشتند.

دوستی  بین شکیرا و همیلتون حداقل یک دوستی فوق العاده است، اما بریتانیایی اخیراً اعتراف کرده  که بدش نمی‌آید نامزدی لاتین داشته باشد.

 

ارسال نظر