شناسه خبر : 34381

اختصاصی چابک آنلاین؛

راموس به دنبال رد پای مسی

راموس به دنبال رد پای مسی

هم بازیکن و هم باشگاه تایید کرده اند که اسپانیایی پس از آخرین بازی فصل خود، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، قرارداد راموس تابستان امسال به پایان خواهد رسید.

با توجه به عدم تمدید آن، این بازیکن بعد از آخرین بازی لیگ آزاد خواهد بود. 

راموس در شبکه های اجتماعی نوشت: «فردا با مرحله دیگری از زندگی ام خداحافظی خواهم کرد، خداحافظی با پی اس جی، هواداران و پاریس. 

از شما برای دو سال خاص که در آن توانستم در هر تورنمنت حضور داشته باشم و با تمام وجودم برای این تیم تلاش کنم، سپاسگزارم. 

حالا بعد از پاریس با چالش های جدیدی روبرو خواهم شد و رنگ های دیگر را خواهم پوشید، اما برای اولین و آخرین بار زنده باد پاریس!

ناصرالخلیفی، رئیس و مدیرعامل پاری سن ژرمن در بیانیه ای افزود: «از سرخیو راموس به خاطر دو سالی که در کنار ما بود نهایت تشکر را داریم. 

رهبری، روحیه تیمی و حرفه ای بودن سرخیو، همراه با تجربه در بالاترین سطح، او را به یک اسطوره واقعی فوتبال تبدیل کرده است و حضور او در پاریس باعث افتخار بود. همه‌ی باشگاه برای او بهترین ها را آرزو می‌کنند.» 

راموس 37 ساله در تابستان 2021 پس از گذراندن 16 سال در رئال مادرید به پاری سن ژرمن پیوست، او در زمان حضورش در بین سفید پوشان پنج عنوان لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

این مدافع که در سال 2010 با اسپانیا قهرمان جام جهانی شد، برای پاریس 57 بازی انجام داد و در هر دو فصل حضورش قهرمان لیگ یک  شد، اما در مدت حضور او باشگاه نتوانست از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عبور کند.

پس از اینکه پاریس یک فصل نا امید کننده دیگر را در اروپا تجربه کرد به نظر می‌رسد باشگاه نقل و انتقالات تابستانی شلوغی را پشت سر بگذارد. 

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن،تایید کرد که لیونل مسی نیز با پایان قراردادش در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد، از طرف دیگر شایعاتی وجود دارد که نیمار و باشگاه نیز آماده قطع همکاری هستند. 

راموس همچنین فوریه گذشته با سابقه 180 بازی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.

او علاوه بر جام جهانی، دو قهرمانی یورو در سال های 2008 و 2012 را با ماتادورها در کارنامه دارد.

پاری سن ژرمن که آخر هفته گذشته قهرمانی خودش را در لیگ قطعی کرد، آخرین بازی فصل خود را در خانه کلرمون فوت انجام خواهد داد.

ارسال نظر