شناسه خبر : 34142

اختصاصی چابک آنلاین ؛

تحقق رویای خاورمیانه در راه است

تحقق رویای خاورمیانه در راه است

کم کم به پایان فصل نزدیک می‌شویم و خوش بینی بسیار زیادی بابت انتقال مسی به عربستان به وجود آمده است.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، سران سیاسی و ورزشی در ریاض هر روز از آمدن مسی به عربستان و جذاب تر کردن لیگ آنها مطمئن می‌شوند.  

البته از طرفی مسی و پدرش که ایجنت او نیز است، تاکید کرده‌اند که هیچ تصمیمی در مورد آینده برنده جام جهانی تا پایان فصل جاری که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد، گرفته نخواهد شد.

 تنها یک چیز تا این لحظه قطعی به نظر می‌رسد و این آن است که مسی تابستان فرانسه را ترک خواهد کرد.

 در عربستان اما به نظر می رسد مطمئن هستند که باشگاه بعدی او الهلال خواهد بود.

 آرزوی حاکمان عربستان این است که لیگ حرفه ای عربستان دوباره رقابت مسی و رونالدو را که در حال حاضر بازیکن النصر به حساب می‌آید را احیا کند.

 گزارش‌های ریاض حاکی از آن است که قرارداد مسی بسیار بالاتر از رونالدو خواهد بود و شایعاتی مبنی بر پیشنهاد دستمزد سالیانه 300 میلیون یورو برای فوق ستاره آرژانتینی وجود دارد. 

 گفته می‌شود که نام های بزرگ دیگری که در دنیای فوتبال اسپانیا مطرح هستند ممکن است در تابستان امسال راهی عربستان سعودی شوند و باشگاه های عربستانی تلاش زیادی برای جذب استعدادهای بزرگ انجام دهند. بازیکنانی مانند سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا، ناچو، کریم بنزما و حتی آلوارو موراتا به لیگ عربستان لینک شده‌اند.  

کلنجار بارسا با ارقام برای رسیدن به شماره 10 

از طرفی خوش‌بینی در عربستان سعودی با آرامش در خاندان مسی که به نظر می‌رسد عجله‌ای برای تایید چیزی ندارند، تناقض دارد. 

در همین حال، بارسلونا همچنان به دنبال این است که بتواند اعداد را طوری کنار هم بچیند تا بتواند شماره 10 خود را راضی به برگشت کند. 

 می توان گفت آبی اناری ها بر خلاف ساعت کار می کنند زیرا قبل از اینکه بتوانند از ارائه یک پیشنهاد مشخص مطمئن شوند، باید ابتدا از لالیگا استعلام بگیرند ببینند می‌توانند چنین هزینه ای کنند یا خیر. 

قطعا آنها نمی توانند با پول عربستان رقابت کنند، اما عشق و علاقه این را توانایی دارد که مسی را به خانه برگرداند.

 

ارسال نظر