شناسه خبر : 2659

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی:

سازمان بیمه سلامت در تامین امنیت کشور سهیم است

سازمان بیمه سلامت در تامین امنیت کشور سهیم است

علی جلیلی گفت: ملت ایران در تمامی سطوح و طبقات خواستار این هستند که امنیت آنان به ویژه در زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوند، تامین شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از آی هینا، دکتر علی جلیلی بیان کرد: ممکن است  افراد جامعه مشکلاتی داشته باشند  که در تمامی ابعاد زندگی  آنها را با خود درگیر کند. ملت ایران در تمامی سطوح و طبقات خواستار این هستند که امنیت آنان به ویژه در زمانی که به بیماری مبتلا می‌شوند، تامین شود. ما بدون امنیت نمی‌توانیم به سازمان و مجموعه‌ای تعلق داشته باشیم چرا که احساس امنیت تمامی کالبدهای زندگی را فرا می گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت با اقدامات خود می‌تواند احساس امنیت را در جامعه فراهم کند، افزود: زمانی که احساس امنیت کنیم یعنی مسیر فراشکوفایی را پیموده‌ایم و برای اقداماتمان برنامه داریم و دانش ورزی را در ساختارها مدنظر قرار داده‌ایم.

دکتر جلیلی گفت:  کشور ما به عنوان  جامعه‌ای در حال گذار هر لحظه با مشکلاتی مواجه می شود که به پیشینه و پشتوانه قوی نیازمند است از طریق بیمه و امنیت این موضوع فراهم می‌شود چرا که بدون ساختارها و وجود چنین سازمان‌هایی متزلزل می‌شویم.

وی تاکید کرد: زمانی که دفترچه بیمه سلامت داریم باید احساس ارزشمند بودن داشته باشیم و در این صورت است که می‌توانیم احساس کنیم جامعه به مفاهیم و الگوهای بیمه سلامت آشنایی دارد. 

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل سازمان بیمه سلامت خواست راهکارهای قانونی برای حل مسائل سازمان متبوعش را به مجلس ارائه کند تا به عنوان طرح اصلاحی در مجلس مطرح شود. وی گفت: احساس ما این است که سازمان بیمه سلامت سهیم در تامین امنیت کشور است، لذا انتظار داریم تصمیم گیری و استعدادهای بالقوه را از طریق تلاش مضاعف بالفعل کند. ما نمی توانیم در کاری موفق شویم مگر اینکه روحیه تلاش داشته باشیم و هدف های بزرگی را برای جامعه خودمان تعیین کنیم.
دکتر جلیلی بیان کرد: گذرگاه‌هایی که تعریف می‌کنیم از طریق بیمه و تامین‌اجتماعی است. انتظار داریم مجموعه بیمه سلامت که تاکنون اقدامات مثبتی انجام داده‌ است، از این پس با ایجاد ساختارها و تقویت نیروی انسانی موثر بتواند گام‌های اساسی و استوار بردارد.

 

ارسال نظر