شناسه خبر : 12857

۱۸۵ میلیارد تومان از مطالبات طرف های قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان پرداخت شد

۱۸۵ میلیارد تومان از مطالبات طرف های قرارداد با بیمه سلامت استان گیلان پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: از ابتدای امسال ۱۸۵ میلیارد تومان از مطالبات طرف‌های قرارداد با بیمه سلامت استان پرداخت شده است بخشی از این مطالبات به طور کامل تسویه شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید محمدی روز پنجشنبه افزود: مطالبات سه ماهه اول سال جاری موسسات تشخیصی و درمانی بخش خصوصی از جمله پزشکان، دندانپزشکان، درمانگاه ها، پاراکلنیک "آزمایشگاهها، مراکز تصویربرداری ها و فیزیوتراپی ها" و کلیه مطالبات بیمارستان های خصوصی و مراکز جراحی محدود به طور کامل تسویه شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۸۵ میلیارد تومان پرداختی های امسال  ۱۰۰ میلیارد تومان برای تسویه بدهی سال ۹۸  و  ۸۵ میلیارد تومان برای سال ۹۹ بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از کل این پرداختی هابه طرف های قرارداد با بیمه سلامت گیلان ۷۶ میلیارد تومان به مراکز دولتی و دانشگاهی مانند بیمارستانی های دولتی، شبکه بهداشت و پزشکان خانواده و ۱۰۹ میلیارد تومان به مراکز خصوصی اعم از پزشکان، داروخانه ها و پاراکلنیک "آزمایشگاه های تصویربرداری و فیزیواتراپی" پرداخت شده است.

وی از تلاش های شبانه روزی سرپرست بیمه سلامت ایران در تامین و پرداخت مطالبات سال ۹۸ موسسات طرف قرارداد که نشان از توجه ویژه به موضوع رضایتمندی طرف قرارداد و ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیمه شدگان است، قدردانی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان بیان داشت: از همه بیمه شدگان درخواست می شود تا برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به سلامت افراد جامعه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و با رعایت اصل بهداشتی در مسیر این مبارزه با تلاشگران عرصه سلامت همراهی لازم را داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۲۲۸ هزار و ۱۰۴ نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اداره کل بیمه سلامت گیلان  برای ارایه خدمات مطلوب و بهینه و خرید راهبردی خدمات برای بیمه شدگان با بیش از یک هزار و ۷۰۰ موسسه درمانی در سطح استان قرارداد دارد.

 

ارسال نظر