شناسه خبر : 9951

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در گام دوم انقلاب با تقویت اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر امکان پذیر است

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در گام دوم انقلاب با تقویت اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر امکان پذیر است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب بر تقویت اقتصاد درون‌زا و عدم وابستگی تاکید دارد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بدون آن امکان‌پذیر نیست.

به گزارش چابک‌آنلاین، فرهاد دژپسند در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن افزود: بانک‌ها در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور با توجه به حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های انقلاب، مسئولیت خطیری برعهده دارند و بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال، می تواند در این مسیر گام جدی بردارد.

فرهاد دژپسند اظهار کرد: بانک‌ها به طور کلی مسئولیت خطیری در اقتصاد کشور بر عهده دارند و یکی از بحث‌های جدی‌تر اقتصاد کشور ما که در مسیر توسعه قرار گرفته، تامین مالی رشد و توسعه است.
وی گفت: در گام دوم انقلاب که اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر مطرح می‌شود، بانک ها می توانند از دو جهت به تحقق اهداف اقتصادی کشور کمک کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: حمایت برای فعال شدن و بهره برداری از ظرفیت‌های تولیدی کشور و همچنین توسعه صادرات، دو بخش مهم حمایت بانک‌ها به شمار می‌رود.
دژپسند تصریح کرد: طبیعتاً  لازمه دست‌یابی به این هدف، چابک‌سازی بانک‌ها است تا توان تسهیلات دهی آنها برای حمایت از تولید تقویت شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و حرکت خود به سمت بانکداری دیجیتال قطعاً در این مسیر گام‌های جدی برخواهد داشت و همچنان در کمک به اقتصاد کشور نقش خود را فعالانه دنبال خواهد کرد.
ارسال نظر